My War Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Når jeg er på en kafé, så har jeg alltid med meg Macbooken min. Den ligger hjemme når jeg er på teater da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ikke noe i veien med litt kultur. Enig, og jeg liker både Cafè og teater. Sånn det skal være. Det er bare å ikke være en pretensiøs tulling. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg ser på hipstere som wannabe-intellektuelle. Er det bildet jeg sitter igjen med hver gang jeg snakker med dem. Pretensiøse anti-konform konformister. Folk som går på teater og kafè UTEN å skryte av det er ikke hipstere. Endret 23. mai 2010 av Mynotir Lenke til kommentar
varus Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Den verste stilen må vel være pretensiøse hipstere som skal være så "kunstneriske", med palestinaskjerf, hatt,trange bukser. Er det stilen som irriterer deg eller motivasjonen? Stilen er vel egentlig grei den, om den gjenspeiler personen. Det jeg mente var de som "over natta" forandrer klesstil og holdninger, feks er det i tiden å spise økologisk, spise vegetarmat. Ikke at det er noe negativt av det da men Synes bare det lyser selvgodhet og arroganse lang vei! Og ikke minst falskhet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Folk som går på teater og kafè UTEN å skryte av det er ikke hipstere. Hvorfor skulle det være noe å skryte av? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg synes slike folk er spesielle. Mange av hipsterne er så kulturoppdaterte. De elsker å gå på café og teater. De elsker å være på byen og ytre seg selv. Jeg iallefall synes det er stusselig måte å være på. Det virker for øvrig også som om de aldri blir ferdig å studere Høres litt ut som meg Gleder meg til de innfører "ungdoms billetten" på Nationaltheatret også, dvs at det skal koste like mye som å gå på kino for folk opp til 25år eller noe. Har planer om en mastergrad etter denne bacheloren så kanskje en bachelor til. Dog er jeg ingen hipster. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Folk som går på teater og kafè UTEN å skryte av det er ikke hipstere. Hvorfor skulle det være noe å skryte av? Hipstere gjør det. I alle fall greier de alltid å nevne at de drar på utstilling/teater/etc når du snakker med dem. Endret 23. mai 2010 av Mynotir Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kan ikke se hva som er unaturlig med at folk snakker om hva de gjør på fritiden såfremt de ikke skryter. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg likte det i hvert fall ikke. Han har i hvert fall nok hårgele\voks i håret.. Lenke til kommentar
My War Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg likte det i hvert fall ikke. Han har i hvert fall nok hårgele\voks i håret.. Liker hvordan han prøver å vise brystet sitt. Lenke til kommentar
My War Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 ^ :!: Fete gensere, gutta! Er det bare jeg som syntes at folk ser ut som Pelle og Proffen med sånne boblejakker? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Får deg i hvert fall til å se ut som en bolle\eller at du veier 50 kg mer enn du gjør. Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Skatesko, fargerike rutesokker over pysjbuksa, fet gangsta jakke og rosa bandana og masse hårgele. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Den verste stilen må vel være pretensiøse hipstere som skal være så "kunstneriske", med palestinaskjerf, hatt,trange bukser. Er det stilen som irriterer deg eller motivasjonen? Jeg synes slike folk er spesielle. Mange av hipsterne er så kulturoppdaterte. De elsker å gå på café og teater. De elsker å være på byen og ytre seg selv. Jeg iallefall synes det er stusselig måte å være på. Det virker for øvrig også som om de aldri blir ferdig å studere Wow, jeg trodde du skrøt av dem da du snakket om at de dro på teater og sånt. ^^ Ser ut som vi ser på ting litt forskjellig, personlig liker jeg alt du har nevnt så langt. Spesielt hvor lenge de studerer. Hilsen en som har studert i 3 år og har 5 år igjen. ^^ Ja altså, jeg hater ingen mennesker, jeg misliker sjelden mennesker, men jeg har en oppfatning av mennesker. Den oppfatningen prøver jeg å holde positiv. Når det gjelder det jeg oppsummerte i det forrige innlegget synes jeg som sagt bare at det er stusselig Hva du studerer forresten? Endret 23. mai 2010 av nybb Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ikke noe i veien med litt kultur. Enig, og jeg liker både Cafè og teater. Sånn det skal være. Det er bare å ikke være en pretensiøs tulling. Nettopp. Alle har sine interesser, men hipstere har en helt spesiell måte å ytre sine interesser på.. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Skatesko, fargerike rutesokker over pysjbuksa, fet gangsta jakke og rosa bandana og masse hårgele. ROSA bandana? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fete gensere, gutta! Er det bare jeg som syntes at folk ser ut som Pelle og Proffen med sånne boblejakker? Tror ikke folk her er gamle nok til at P&P er noe de fikk med seg. Men, joda, det er noe sjarmerende 1986-aktig over dem. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg er ungdom, og har da sett Pelle og Proffen jeg, vi så den på skolen. Lenke til kommentar
My War Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg er ungdom, og har da sett Pelle og Proffen jeg, vi så den på skolen. Heftig, ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå