Analmeth Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Enig, enkelte av antrekkene hennes er rett og slett forkastelige. Annerledes bare for å være annerledes.. Lenke til kommentar
CRODE Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det verste som finnes er sånne musikk t-skjorter/konsert t-skjorter, man behøver ikke å vise alle sammen at man har vært på en emo-konsert som ingen bryr seg om! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hehe, jeg har noen band/artist t-skjorter Brukes dog kun på roskilde eller konsert evt på trening da. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Haha, jeg har en sløv uten dop t-skjorte fra en PGB konsert. Den har aldri vært brukt siden Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har faktisk ett par. Quart festivalen 2000, Neil Young, Pink Floyd (the wall og Dark side), Led Zeppelin og Jimi Hendrix. Mest gaver eller fått med i box-sett. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Men, stygge eller ikke. Det er litt "kongen på haugen" -aktig å gå med det under konserten. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det verste som finnes er sånne musikk t-skjorter/konsert t-skjorter, man behøver ikke å vise alle sammen at man har vært på en emo-konsert som ingen bryr seg om! Du synes band-t-skjorter er verre enn trøyene som er dekorert med en eller annen hjernedød tekst eller et random ord i kul font som får deg til å se hipp ut, disse som man får kjøpt i samtlige motebutikker og som aller mest signaliserer at man er et kollektivimbesill som ikke kan å lese? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Når skrev han det? Når det verste som finnes er " sånne musikk t-skjorter/konsert t-skjorter", tolker jeg det dithen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Metal stil, svarte klær, kjettinger, langt hår osv. Creepy er det! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Snakket om "trøyene som er dekorert med en eller annen hjernedød tekst" Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Snakket om "trøyene som er dekorert med en eller annen hjernedød tekst" Ja, og jeg snakket om hva jeg personlig mener er verre enn band-t-skjorter, og stilte spørsmålstegn ved at han ga uttrykk for at slike amøbeklær faktisk er bedre å bære. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Den verste stilen må vel være pretensiøse hipstere som skal være så "kunstneriske", med palestinaskjerf, hatt,trange bukser. Er det stilen som irriterer deg eller motivasjonen? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Den verste stilen må vel være pretensiøse hipstere som skal være så "kunstneriske", med palestinaskjerf, hatt,trange bukser. Er det stilen som irriterer deg eller motivasjonen? Jeg synes slike folk er spesielle. Mange av hipsterne er så kulturoppdaterte. De elsker å gå på café og teater. De elsker å være på byen og ytre seg selv. Jeg iallefall synes det er stusselig måte å være på. Det virker for øvrig også som om de aldri blir ferdig å studere Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ikke noe i veien med litt kultur. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ikke noe i veien med litt kultur. Enig, og jeg liker både Cafè og teater. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ikke noe i veien med litt kultur. QFT Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Den verste stilen må vel være pretensiøse hipstere som skal være så "kunstneriske", med palestinaskjerf, hatt,trange bukser. Er det stilen som irriterer deg eller motivasjonen? Jeg synes slike folk er spesielle. Mange av hipsterne er så kulturoppdaterte. De elsker å gå på café og teater. De elsker å være på byen og ytre seg selv. Jeg iallefall synes det er stusselig måte å være på. Det virker for øvrig også som om de aldri blir ferdig å studere Wow, jeg trodde du skrøt av dem da du snakket om at de dro på teater og sånt. ^^ Ser ut som vi ser på ting litt forskjellig, personlig liker jeg alt du har nevnt så langt. Spesielt hvor lenge de studerer. Hilsen en som har studert i 3 år og har 5 år igjen. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå