dolph1234 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) + at mange syns det ser pent ut, utrolig nok. Jeg og en bekjent var i konfirmasjon sammen. Han hadde oransj/brun moods-dress, og alle kom og fortalte ham hvor kult og morsomt det var. Det skal sies at den delen av familien har kronisk mangel på stil. Endret 18. mai 2010 av Mr. Grieves Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ser altfor mange med kort arma skjorter nå om dagen, er så stygt Typisk J&J skjorte og slitt lys bukse.. er så stygt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hater J&J-skjortene. I utgangspunktet ser de greie ut, men så fant visst designeren til J&J ut at han skulle kline store, stygge, meningsløse logoer utover hele dritten. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Korterma skjorter ser sjelden bra ut ja. Foretrekker å brette opp en langermet skjorte i så fall. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det å rulle opp eller å brette opp en langermet skjorte ser uendelig mye bedre ut enn kortermede... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Helt enig, Hvorre. Har en kortermet skjorte, og den brukes sjelden. Kanskje under en cardigan en sjelden gang. Endret 18. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 wtf, uansett åssen jeg velger å kle meg så blir det kritikk Jeg som akkurat har kjøpt så mange fine kortarmede skjorter... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det med kortarma skjorter kommer jævlig an på. Mange stygge, og noen få kule! Jeg kjøpte en på H&M som jeg synes var drittkul (99,-) og den funker fint for meg Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Kommer veldig ann på skjorta, som folk har nevnt. For å trekke fram et eksempel, Dexter Morgan i serien Dexter bruker stadig vekk korterma skjorter, jeg syntes han kler det veldig bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Rart hvordan en pique kan settes så høyt mens en kortermet skjorte er krise. Rart hva noen ekstra knapper kan gjøre. 3 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Rart hvordan en pique kan settes så høyt mens en kortermet skjorte er krise. Rart hva noen ekstra knapper kan gjøre. +1 ! Men en stygg pique bruker man jo heller ikke Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Korterma skjorte er jo rått da, men må være helt plain og enkel, ikke logo og skrift. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg synes mange av de kortermede skjortene som selges har veldig merkelig passform, spesielt i ermene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Rart hvordan en pique kan settes så høyt mens en kortermet skjorte er krise. Rart hva noen ekstra knapper kan gjøre. Man ser fort ut som en kundebehandler i staten eller en servitør. Eller Dwight i The Office (US). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ja, er det jeg liker minst med kortermede skjorter. Må jo ha gigaarmer for at det ikke skal se så alt for dumt ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Rart hvordan en pique kan settes så høyt mens en kortermet skjorte er krise. Rart hva noen ekstra knapper kan gjøre. Man ser fort ut som en kundebehandler i staten eller en servitør. Eller Dwight i The Office (US). "Hello, this is Dwight Schrute from Dunder Mifflin. Are you interested in some office supplies"? Endret 18. mai 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Tja, den nederste vinner. Bare å rive av ermene, farge den sort, og sy på en del band patcher det Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 korterma skjorter er kult om ein brukar dei riktig. Det gjeld for langerma også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå