twisted_ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Eg har heller ikkje så veldig mykje til overs for hipsters. Dei er jo nestan som ei søppelbøtte for ALLE stilar. Det dei gjer er å samle saman ikoniske klesplagg frå ulike tidsperiodar og gjere dei UBRUKELEGE ein gong for alle. Ta til dømes Wayfarers. Hipsterane har gjort denne tidlause solbrilla nærast ubrukeleg. Det same gjeld truckercaps og vans-sko. Sikker på at det er hipsters du mener? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Folk kan kjøpe så dyre klær dem vill for min del, men ikke gå rundt å skryt over at du har kjøpt et dyrt plagg. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Sikker på at det er hipsters du mener? Dude, eg er student i Bergen og har sett det meste. Kva som er hipster or not endrar seg nesten frå dag til dag. Det einaste som aldri slår feil er store solbriller og oversized t-shirts over ei slimfit jeans (helst av freaky farge). Det er heilt uaktuelt for meg å bruke Vans-slipons no lengre grunna denne forferdelege og smaklause hipster/festival-bølga. Do I make myself clear? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Når jeg tenker soss så tenker jeg gutter som bruker selvbruningskrem, skjerf rundt halset, svettebånd(?), genseren knyttet rundt halsen når det er varmt, langt hår og mye rosa/hvit... Klassiske klysete rikmannsgutter. Hvor pleier du å ha skjerfet? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Du må lese det i kontekst da vettu. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Når jeg tenker soss så tenker jeg gutter som bruker selvbruningskrem, skjerf rundt halset, svettebånd(?), genseren knyttet rundt halsen når det er varmt, langt hår og mye rosa/hvit... Klassiske klysete rikmannsgutter. Jeg elsker generalisering. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Ohh og øredobber på gutter samt strikk/metal bånd utenpå buksa selv om man ikke skal sykle, da er du nådd toppen. Zevs.: Heh, nei skjerf alene når det passer er greit, men sammens med enkelte ting blir det ganske snodig, t-skjorte og skjerf for eksempel... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Wow, perfect illustrasjon. Dét er en dritshtøgg stil det! Håper folk slutter å kle seg sånn snart. Hadde vært bedre om alle begynte å kle seg i dress igjen sånn som på 20-tallet. Og hatt !!! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Ohh og øredobber på gutter samt strikk/metal bånd utenpå buksa selv om man ikke skal sykle, da er du nådd toppen. Strikk rundt nederst på buksa er det styggeste jeg veit!! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Det er heilt uaktuelt for meg å bruke Vans-slipons no lengre grunna denne forferdelege og smaklause hipster/festival-bølga. Do I make myself clear? hahahaha enig i den der as...Hadde aldri brukt sånne jentesko uansett, men etter å ha sett den stereotypen der litt for mange ganger har det gått over til hat! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Dette og særskilt dette er noe jeg kunne ha vært foruten. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Ikke noe personlig, bare stilen jeg missliker. Den festival, rocka musikkrelaterte stilen jeg prøver å illustrere med bildet, missliker jeg. Både på menn som på kvinner. Store retro solbriller/briller i voldsomme farger, rutete mønstre. Mega stramme svarte, røde eller blå bukser spesielt på menn, ser ikke helt vannrett ut for meg. Ellers så synes jeg metall/svartmetall stil ser helt greit ut. Bare det ikke går over på sutrete emo. Hip-hop liker jeg heller ikke særlig. Den stilen er kjempe tøff! Litt retro mener jeg ser veldig bra ut. Nei fy faen, det ser ikke mye bra ut! Sånn hippie sosialist anarkist blitZZzer stil. Er noe av det værste jeg ser!! Jenter med hanekam. æsjameien!! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Denne stilen er nesten verre enn hipsterstilen. Nesten verre enn bærumsfittestilen også. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Denne stilen er nesten verre enn hipsterstilen. Nesten verre enn bærumsfittestilen også. Din stil er verre! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Nei, din stil er verre! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 og særskilt dette er noe jeg kunne ha vært foruten. *bilde*Han til høyre ligna sykt på noen jeg traff på gothklubb i London. O.o Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 dicktator, Kunne ikke ha vært mer enig. Det nederste der, er det menneskelig? Det finnes mange stiler jeg ikke er spesielt glad i, som hip/hop-gangster-stilen eller flashestilen ("pakkis-stilen" som Homme så fint formulerte det i en tråd), men det når ikke en gang det siste der til tåspissene. Når jeg ser sånt i byen blir jeg rett og slett bare kvalm. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Nei. En kul t-skjorte, stramme bukser (Ikke så stramme at bena ser ut som pølser) men litt skinny. Converse sko, en litt kort jakke (skinn eller annet stoff) og pilot briller ser drit fett ut! Litt Indie/retro aktig. Det var vanskelig å finne bilde. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Nei. En kul t-skjorte, stramme bukser (Ikke så stramme at bena ser ut som pølser) men litt skinny. Converse sko, en litt kort jakke (skinn eller annet stoff) og pilot briller ser drit fett ut! Litt Indie/retro aktig. Det var vanskelig å finne bilde. Så og si det jeg går i, bortsett fra pilotbrillene Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Nei. En kul t-skjorte, stramme bukser (Ikke så stramme at bena ser ut som pølser) men litt skinny. Converse sko, en litt kort jakke (skinn eller annet stoff) og pilot briller ser drit fett ut! Litt Indie/retro aktig. Helt enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå