Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Selvsagt. Jeg er av en formening om at man aldri tuller med mennesker man ikke kjenner. Jeg kunne ikke gjort practical jokes på mennesker jeg ikke kjenner, men innad i vennegjengen er det litt kultur for å ha det morro med hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men alle vet jo at svartruss bare er tull uansett :p

Er vel derfor de fleste som er russ i klassen min fikset seg røde bukser. :p

= Mekken-fail

Bra at du venter, evt. ikke er russ da.

Hadde jeg gått påbygg hadde jeg kanskje vært russ til neste år, men siden jeg ikke skal det så gadd jeg ikke å være harry-russ. :p

Lenke til kommentar

Jeg var ikke russ.

Ah, det forklarer saken! Misunnelse altså.

Nå valgte jeg selv å ikke ta del i noen som helst del av feiringen. Men selvfølgelig, det finnes jo ingen som ikke har vært russ som ikke er misunnelig på alle de morsomme greiene dere rødkledde festløver finner på.

Hadde noen av den typen i min klasse da jeg var russ, og de var alle som en av typen som var litt utenfor, og hadde innstillingen "det er alle andre det er noe galt med, det er jeg som er normal som sitter her i hjørnet mitt og surmuler". Ikke at det nødvendigvis er noe galt med det, men det er vel ikke noe poeng i å være så bitter fordi alle andre har det gøy.

Så det finnes to typer mennesker på videregående? De som er russ, og de som sitter og surmuler og synes alle andre er dårlige?

Stort sett, ja. Det er hvertfall min erfaring. De eneste jeg vet som som ikke har vært russ har enten gått yrkesfag, eller vært rimelig sære. Men nok om det, folk får gjøre hva de vil. Jeg ser bare ikke poenget i å være så sur fordi andre mennesker har et annet syn på hva som er gøy enn du har.

Lenke til kommentar

På 17. mai ser man mye rart;

- Altfor mange mennesker som kombinerer jeans og dressjakke (+ random t-shirt = 3x fail)

- Stygge slips.

- Dressjakke og dressbukse som ikke matcher. Kan være tøft, men det kommer svært an på.

- Svette ungdommer i treningsbukser!!

- Dresskjorta henger under jakken slik at det ser ut som et skjørt.

- Hel dress + joggesko !!

- Russebukse + dressjakke

- Gul blazer + Mørkegrønn dressbukse

Mange som ikke kan å kle seg :)

Lenke til kommentar

Også har du de som ikke klarer å la være å ha strikk rundt buksebeinet enda de går pent kledd.

Jeg HÅPER virkelig ikke du med "pent kledd" mener dress? Jeg tror jeg hadde blitt gal om jeg så noen med strikk og DRESS.

Lenke til kommentar

Også har du de som ikke klarer å la være å ha strikk rundt buksebeinet enda de går pent kledd.

Jeg HÅPER virkelig ikke du med "pent kledd" mener dress? Jeg tror jeg hadde blitt gal om jeg så noen med strikk og DRESS.

Tror nok han mente det, for jeg så det faktisk selv i dag :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...