Mt. Eden Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Hva synes folket om dressjakke + mørk olabukse til halvpyntede anledninger? Endret 13. mai 2010 av kleivbo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det kommer an på jakken og buksa. Det er en fare for å se ut som en konfirmant som ikke helt vet hva han driver med. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hvis man gjør det riktig, er det "fint" nok for 17. mai? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Nja. Jeg synes ikke jeans passer seg på 17 mai. Hva med et par grå bomullsbukser? Jeg postet et bilde av et kult antrekk i kafèen som er et par sider tilbake. Endret 13. mai 2010 av thrice Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Så en i Tønsberg i dag med en fantastisk påkledning: Moods of Norway slipons, hvit onepiece, white wayfarers med klarglass, og en oransje Yankees New Era caps, såklart med hetten på onepiecen på. VAKKERT Lenke til kommentar
Nash Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Verste er at Peder Børresen og Simen Staalnacke hadde nok vært stolt Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Caps generellt er tyder på en litt useriøs fyr, eller verre; dame... Og pastellfarger skal man være greit mann for å klare å gå i uten å gi assosiasjoner til spedbarn... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Så en i Tønsberg i dag med en fantastisk påkledning: Moods of Norway slipons, hvit onepiece, white wayfarers med klarglass, og en oransje Yankees New Era caps, såklart med hetten på onepiecen på. VAKKERT Velkommen til byen jeg tilbringer 5 av 7 ukedager i. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 En ganske god by når det gjelder shopping da, hvertfall i forhold til Porsgrunn/Grenland der jeg kommer fra Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Tja, skal vel ikke si noe på det, selv om jeg begynner å gå lei av butikkene der nå. Ellers er Tønsberg en fin by det bare du holder deg unna bussterminalen der alle emoene og fjortissene henger med onepiecene sine. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Så en i kirka, konfirmasjon i går. Han var sikkert 18-19 år og han hadde på seg en XXXXL t-skjorte med dressjakke over. Den hvite skjorta hang 30cm under dressjakka. Han hadde også på seg mørkeblå jeans. Gud så stygt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Så faktisk noe som var nesten like ille når jeg var i konfirmasjon i kirka på torsdag. Dressjakke, slips, shorte og rød russebukse.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Å være stivpynta er jo også tragisk i følge noen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Men de er skitne raddiser, så de som mener det er ikke noen jeg hører på når det kommer til stil. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Å være stivpynta er jo også tragisk i følge noen. For all del, det er greit å komme hit og si det men ikke sett noen som har sagt det ennå. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Russebukse er tragisk uansett sammenheng, uansett sted, uansett årstid. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Det var da fantastisk hvor bitter og voksen du greide å høres ut der. For all del, et pent plagg er det ikke, men jeg har null problem med at russ går med det fra slutten av april til 17. mai, og gjorde det samme selv. Endret 16. mai 2010 av Atald Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Gruer meg til å se alle folka som ikke bryr seg om hva de har på seg i morra. Er jo flaut å gå ned i byen, det første man ser er en eller annen skater med saggebukse! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Gruer meg til å se alle folka som ikke bryr seg om hva de har på seg i morra. Er jo flaut å gå ned i byen, det første man ser er en eller annen skater med saggebukse! Seriøst, who gives a fuck? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå