Nymph Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dorian har mange gode poeng, igjen. Lurer litt på hva din stil er egentlig, jeg har egentlig litt høye forventninger til deg I allefall siden du er et friskt pust imot all chinos-typene her inne Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Han har noen bilder i bildetråden om jeg ikke husker feil, men lengesiden vi har sett noe nytt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Stemmer det. Han har noen kule antrekk liggende å flyte rundt her. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Heeelt RÅ beltespenne azz!!! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg husker når det var in å ha beltespennen på siden Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Glem nå ikke klassikeren selv: t-skjorte/pique stappet inn bak spennen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dagens: Svart, trang jeans, Ramones-Vans, svart t-skjorte, blå button-down som er svært lik denne, denne jakken og svarte Ray-Bans laget av noen helt andre enn Ray-Bans. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Glem nå ikke klassikeren selv: t-skjorte/pique stappet inn bak spennen. Må jo vise den fete D&G beltespenna! Er du helt ut eller? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Dorian: Misliker svært sterkt skoene, men resten ser vel og bra ut Særlig jakken. Edit: "Hater" ble vel litt sterkt Endret 10. mai 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Dagens: Svart, trang jeans, Ramones-Vans, svart t-skjorte, blå button-down som er svært lik denne, denne jakken og svarte Ray-Bans laget av noen helt andre enn Ray-Bans. Visste det. Det var kult Endret 10. mai 2010 av Nymph Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dagens: Svart, trang jeans, Ramones-Vans, svart t-skjorte, blå button-down som er svært lik denne, denne jakken og svarte Ray-Bans laget av noen helt andre enn Ray-Bans. Wut? Alle går jo sånn. Er det ikke det som er den nye 'vanlige' stilen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har ikke noe i mot stilen (bortsett fra skoene, hater sko med trykk), men uvanlig er det ikke, akkurat som Beges sier. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nå er vel ikke det uvanlige det som blir mest verdsatt i denne tråden uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Uvanlig er selvfølgelig øyet som ser - på HF@UiB så skiller jeg meg ikke nevnverdig ut. I bildetråden er jeg litt mindre normal og på BI er jeg utskuddet. Det er nok mange som deler stilen med meg, akkurat som det er mange som deler preppystilen, men det er gjennomførelsen som er mest interessant. Alt vil falle innenfor en kategori uansett, men jeg tror ikke det jeg går med er mer eller mindre normalt enn det de fleste i bildetråden går med. Alt er vanlig med mindre det er uvanlig, og det som gjør noe uvanlig er som oftest den delen av antrekket en ikke liker. Endret 11. mai 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Så noe jeg synes er stygt på skolen i dag. En jeg kjenner hadde på seg følgende: - Lyseblå skjorte med hvite striper (skjorta var veldig fin) - Lyse jeans - Hvite sokker som var tredd over jeansen - NYC-caps. Jeg synes den kombinasjonen ble bare dritstygg! Tenk å kombinere fin skjorte med caps da! Samme med dress og caps og, fy faen så stygt!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Å gud. Kjenner typen. Ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva er egentlig greia med Yankees-logoer overalt? Kan ikke huske de var så vanlige før. Har nordmenn plutselig blitt baseball-interesserte? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Tviler på at de fleste vet noe mer om det enn at det er ett baseball lag fra New York. Det har vel vart i over ett år det med de capsene. Vet ikke helt greia med det selv, men har ikke noe i mot det. Folk syns vel de er kule. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 og det som gjør noe uvanlig er som oftest den delen av antrekket en ikke liker. ...fordi det er uvanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå