Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fant du en blogg med bare 3 innlegg Charles? Syntes dette var mistenkelig! Ser også at Kavinsky sin signatur er nevnt på bloggen. Snakker vi patx, henrik c, kavinsky, c.bass, fkm & thrice blogg eller? :tease:

 

Jeg er altfor konservativ og kjedelig til å være en steker coffington.png

Lenke til kommentar

Lurer på når noen kommer til å legge ut et bilde av meg her. Mange stygge blikk på gata :p

 

Hvorfor går du slik kledd når du vet at folk reagerer negativt på det? Er en ting jeg alltid har lurt på når jeg ser slike mennesker.

"Folk" er mye rart. Folk er besteforeldre, konservative, småbarn, bestevennen din, foreldrene dine, stekere, rånere, horer og husmødre, kunder og kjernekarer. Det vil alltid være noen som ikke liker noe med deg, men hvor mye du bryr deg om akkurat det er opp til deg.

 

Spørsmålet ditt burde selvfølgelig være "Hvorfor bryr folk seg om hvordan andre går kledd og reagerer så negativt?", da det viser hvor feilen ligger - ikke hos de som har tatt et valg, men hos de som dømmer det. Det er ofte slik når man snakker om hipstere, metallfolk eller emoer at man synes det er teit at de skiller seg ut ved å se helt lik ut som hverandre, men målet er jo å passe inn hos de man vil passe inn hos og føle seg komfortabel med de man er med. Man bestemmer selv hvem man skal bry seg om og hvilken kritikk man skal ta til seg, og de fleste som har en stil utenom det vanlige er ikke så opptatt av hva "de vanlige" mener om dem. De har meldt seg litt ut av den gjengen, og funnet seg en ny.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Godt formulert, skjønner tankegangen din. Selvfølgelig har du et poeng når du skriver at problemet ligger ved det at man dømmer andre med ulik smak, kultur, utseende etc. Dessverre vil det alltid være slik og det er derfor spørsmålet mitt om hvorfor noen velger å ikke bry seg såpass mye om "hva de vanlige" tenker om dem slik at det går utover dem selv. Da tenker jeg såpass drastisk at den "klesstilen" man har valgt for eksempel spiller negativt ovenfor en potensiell arbeidsgiver eller at den rett og slett gjør at familien ikke godtar deg.

Endret av tom waits for alice
Fjernet unødvendige quotes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

"vanlige folk" er folk som går I leivs 501 jeans og joggesko, right? Dere har ingen rett til å dømme andres stiler hvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...