Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ikke om jeg antok de som snakket om det åpenbart spøkte, nei. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvordan fant du en blogg med bare 3 innlegg Charles? Syntes dette var mistenkelig! Ser også at Kavinsky sin signatur er nevnt på bloggen. Snakker vi patx, henrik c, kavinsky, c.bass, fkm & thrice blogg eller? Jeg er altfor konservativ og kjedelig til å være en steker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 17. mai i Skippergata da? Helt klart Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Steking er jo det nye og hotte! Nye? I Asker var det "kult" å si "steker" rundt 2007, så det er ikke akkurat nytt. Men det er like harry nå som det var den gang. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Lurer på når noen kommer til å legge ut et bilde av meg her. Mange stygge blikk på gata Endret 10. mai 2010 av Northern Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 unnskyld, hva er en steker? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 @ZtriCk-T Sjekk forrige side. Ligger to linker der. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Lurer på når noen kommer til å legge ut et bilde av meg her. Mange stygge blikk på gata Hvorfor går du slik kledd når du vet at folk reagerer negativt på det? Er en ting jeg alltid har lurt på når jeg ser slike mennesker. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 fy fader, leeetth keeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vil også legge til at han har en god del snus i kjeften Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 fy fader, leeetth keeg. leth schpa, keeg og pen mann vet jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Lurer på når noen kommer til å legge ut et bilde av meg her. Mange stygge blikk på gata Hvorfor går du slik kledd når du vet at folk reagerer negativt på det? Er en ting jeg alltid har lurt på når jeg ser slike mennesker. "Folk" er mye rart. Folk er besteforeldre, konservative, småbarn, bestevennen din, foreldrene dine, stekere, rånere, horer og husmødre, kunder og kjernekarer. Det vil alltid være noen som ikke liker noe med deg, men hvor mye du bryr deg om akkurat det er opp til deg. Spørsmålet ditt burde selvfølgelig være "Hvorfor bryr folk seg om hvordan andre går kledd og reagerer så negativt?", da det viser hvor feilen ligger - ikke hos de som har tatt et valg, men hos de som dømmer det. Det er ofte slik når man snakker om hipstere, metallfolk eller emoer at man synes det er teit at de skiller seg ut ved å se helt lik ut som hverandre, men målet er jo å passe inn hos de man vil passe inn hos og føle seg komfortabel med de man er med. Man bestemmer selv hvem man skal bry seg om og hvilken kritikk man skal ta til seg, og de fleste som har en stil utenom det vanlige er ikke så opptatt av hva "de vanlige" mener om dem. De har meldt seg litt ut av den gjengen, og funnet seg en ny. 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Godt formulert, skjønner tankegangen din. Selvfølgelig har du et poeng når du skriver at problemet ligger ved det at man dømmer andre med ulik smak, kultur, utseende etc. Dessverre vil det alltid være slik og det er derfor spørsmålet mitt om hvorfor noen velger å ikke bry seg såpass mye om "hva de vanlige" tenker om dem slik at det går utover dem selv. Da tenker jeg såpass drastisk at den "klesstilen" man har valgt for eksempel spiller negativt ovenfor en potensiell arbeidsgiver eller at den rett og slett gjør at familien ikke godtar deg. Endret 11. mai 2010 av tom waits for alice Fjernet unødvendige quotes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 "vanlige folk" er folk som går I leivs 501 jeans og joggesko, right? Dere har ingen rett til å dømme andres stiler hvertfall! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vil også legge til at han har en god del snus i kjeften Og har tatt bilde i fellesdusjen på skolen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Snakker om å illustrere poenget. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vil også legge til at han har en god del snus i kjeften Og har tatt bilde i fellesdusjen på skolen? Han gikk på den samme skolen som jeg går på nå. Så viss jeg ikke tar feil, er det på en do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå