NgZ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Eneste settingen der jeg ser for meg jenter med flosshat er hvis de kjører burlesk-stilen, og det kan jo være hawt, det. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hva er så spesielt med stekere for tiden, virker som det er bare jeg som ikke har skjønt det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg liker ikke å se emoer o.O, selvom jeg pleide å være en emo før.... jeg angrer nå som de fleste som ikke er emoer lenger : ] Note: alle som er/har vært emoer angrer senere, always ! Akk, ja, det er trist å være emo. "Jeg har funnet meg selv til jeg finner noe bedre"-stilen er lett å angre på i ettertid. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hva er så spesielt med stekere for tiden, virker som det er bare jeg som ikke har skjønt det Har fått med meg så mye at det er noe fra Paradise Hotel? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Åja, men da forklarer det hvorfor jeg ikke vet hva det er for noe Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Åja, men da forklarer det hvorfor jeg ikke vet hva det er for noe Følger ikke med på det selv, men noen andre i huset gjør det Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Steking er jo det nye og hotte! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kanskje du da kan forklare hva det er? Eller må jeg virkelig sette meg ned å se Paradise Hotel for å skjønne det, sååå kommer det nok aldri til å skje Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Tror bloggen CB linket til forklarer det meste! http://sv.wikipedia.org/wiki/Stekare http://www.stekare.com/vad-aer-en-stekare.htm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvordan fant du en blogg med bare 3 innlegg Charles? Syntes dette var mistenkelig! Ser også at Kavinsky sin signatur er nevnt på bloggen. Snakker vi patx, henrik c, kavinsky, c.bass, fkm & thrice blogg eller? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvordan fant du en blogg med bare 3 innlegg Charles? Syntes dette var mistenkelig! Ser også at Kavinsky sin signatur er nevnt på bloggen. Snakker vi patx, henrik c, kavinsky, c.bass, fkm & thrice blogg eller? Lurer på hvem Theodor, Wilhelm, Gaute Christopher, Patrick August og Fredrik Nicolai er, for ingen av oss heter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Man ser jo at den bloggen er et forsøk på trolling, den er bare hakket for drøy! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Vel, du har hvertfall både Patx (Patrick), Fredrik (fkm) & Gaute (kavinsky) - så har de bare jukset litt med etternavnene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Man ser jo at den bloggen er et forsøk på trolling, den er bare hakket for drøy! Sier bare Heidi Alexandra. Og hvor er vi andre? Dere er gjestebloggere. Åpenbart. Kunne ikke ha SÅ mange navn i den gigantiske headeren heller. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Haha, blir for latterlig når jeg finner de på facebook og at det IKKE er min profil... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 ... Jeg tror dere begynner å bli litt vel defensive om du tok meg seriøst. Jeg tror ikke at dere er stekerne. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg vil f@en meg ikke bli koblet med noe sånt! Tror du hadde blitt det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå