Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

1201.jpg

Bildet bør ikke sees av personer med hjerteproblemer.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får fortsatt noen blikk når jeg går i skjorte, ikke fordi jeg er den eneste som bruker skjorte på skolen - men nok fordi jeg er den eneste som ikke bruker oversized carlings/urban/session skjorter med print tee inni.

Lenke til kommentar

Får fortsatt noen blikk når jeg går i skjorte, ikke fordi jeg er den eneste som bruker skjorte på skolen - men nok fordi jeg er den eneste som ikke bruker oversized carlings/urban/session skjorter med print tee inni.

Word.

Får samme vibbene på min skole, heldigvis er disse elementene en minoritet, og de går i grå swetpants/jobbebukse med altfor stor dc/volcom jakke osv. Men også for stor t-shirt slik du nevner.

Må si jeg er heldig som slipper for mange av disse, vil si flertallet på skolen kler seg tekkelig.

Lenke til kommentar

Jeg fikk kommentarer fra en kamerat om at det var voldsomt som jeg hadde dresset meg opp i dag, og da med noe som lett kan tolkes som et negativt trykk på ordene. Jeg gikk i lyseblå skjorte med svart v-hals, som er noe jeg bruker relativt ofte, chinos og loafers. Trodde det var på tide å vokse litt opp når man har startet på universitet, og selv om man foretrekker hettegenser til en hver tid, iallfall godta at ikke alle andre gjør det.

/rant

Lenke til kommentar

Ser ikke hvorfor man gidder gå i skjorte på en helt vanlig dag på VGS.

En i klassen gikk i skjorte og pynta seg litt og alle lurte på hvorfor, kan jo se litt stusselig ut om du er den eneste som gjør det bortifra lærerne.

Universitetet er litt annerledes da.

Lenke til kommentar

Mange på VGS i klassen min som gikk med skjorte, særlig de litt mer "nerdete". Skolens mest kjente gikk heller kledd som slubberter :)

Syns det er digg å gå med skjorte, jeg. Bare synd at svettemerker vises så fort.

Ingen personlig erfaring, men :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg fikk kommentarer fra en kamerat om at det var voldsomt som jeg hadde dresset meg opp i dag, og da med noe som lett kan tolkes som et negativt trykk på ordene. Jeg gikk i lyseblå skjorte med svart v-hals, som er noe jeg bruker relativt ofte, chinos og loafers. Trodde det var på tide å vokse litt opp når man har startet på universitet, og selv om man foretrekker hettegenser til en hver tid, iallfall godta at ikke alle andre gjør det.

/rant

man kan da ha vokst opp uten å måtte pynte seg på skolen

Lenke til kommentar

Det er nok derfor svært mange studerer i en annen by enn sin egen - de får starte på nytt med en ny stil uten å høre at de har forandret seg. Bruker man skjorte hver dag i fadderuken så vil alle anta at du alltid har kledd deg sånn, og det er det ingenting galt med.

Lenke til kommentar

Alt som inkluderer alt for store klær.

Du glemte alt for små. Det verste med sommeren er jo feite folk som drar på seg t-skjorten i størrelse XS. Fettet henger ut som et traktorhjul under og de kan ikke bevege seg i den, for da sprekker hele dritten.

gjennerelt alle med små klær ser jævlig ut.

bestemødre i for kort t skjorte som viser magen :new_woot:

i går så jeg en jente med minimalt av klær på byen. Trenger man virkelig se horete ut? itilegg var det veldig kaldt ute

Lenke til kommentar

Går med skjorte på skolen jeg, uten å få rare blikk eller kommentarer. Men bruker som regel rutete skjorter med farger som ikke forbindes med å dresse seg opp. Men fikk høre det en gang jeg brukte cardigan, "en sånn der fikk jeg av dama en gang, og jeg gav den til mamma". Ja, ok?

Lenke til kommentar

Folk som blindt følger alle påfunnene innenfor "moteverdenen"

Denne uken så jeg f.eks en fyr med bleket, blondt hår i SLEIK. Han hadde matchet det med SPISSE sko... Hadde strikket, tight, blå-og-hvitstripet "seilergenser", og hadde satt kronen på antrekket med shorts. ROSA shorts. Til knærne. Med press i...

Ser ikke helt hva det har med mote å gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg kan godt forstå ham. Fikk en ping på facebook av en venninne. "Jeg våknet i bare russebuksen og en badehette i dag, så jeg stjal en badekåpe og noen tøfler for å komme meg hjem. Rare blikk på bussen, og så innså jeg at jeg fremdeles hadde på meg badehetten. Våt i håret var jeg og."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...