Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Det er en avatar? Og hvem gav deg lov til å kopiere bildet så du kunne publisere det her? Det er jeg som har opphavsretten...

Du har strengt tatt allerede gjort den allment tilgjengelig selv ved å legge den ut her, så kopiering av den til fremvisning på forumet skulle du hatt bra flaks med å få noe ut av. Tror egentlig at advokaten din hadde ledd om du hadde fremlagt problemstillingen for ham/henne. Opphavsrett er vel og bra, men nå har ikke personen du siterer lagt det ut for salg, eller fjernet det fra området hvor du, skaperen av avataren, selv gjorde det allment tilgjengelig.

Haha, fail! Du trenger en jus101.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss prøve å komme tilbake til temaet, og legge opphavsrett etc. bak oss, skal vi?

Hvis Charles Bass mener at en opphavsrett er brutt, rapporterer du brukeren med begrunnelse. Hvis du bare mente det som en spøk, så legger vi saken om opphavsrett død. *PANG*.

Mvh. r2d290

-Forumveileder

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

17.mai nærmar seg med stormskritt. Personleg tykkjer eg det ser heilt malplassert ut med bunad og solbriller. Huff! Og bunad og digitalklokker! Til bunad skal det helst vera vintage lommeur, evt inga klokke.

Og sjølv om det er 17.mai er det ikkje dermed sagt at det ser bra ut med sånn sløyfe-pynt på dressjakka.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Har Østerdalsbunad, og skal ha caps. Jeg har for mye hår, så går uten, dog :p

Men absolutt! Kun originalt tilbehør ser bra ut :) Selv om jeg tror kanskje jeg må mikse hussuband i år...

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...