thrice Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Folk som nekter å kjøpe 'merkeklær' fordi det er 'soss'. Også legger man videre ut hvor utrolig teit det er, samtidig som man kjører en Volvo240 for 20 lapper som er stylet og har anlegg for 60 000,- Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Folk som nekter å kjøpe 'merkeklær' fordi det er 'soss'. Også legger man videre ut hvor utrolig teit det er, samtidig som man kjører en Volvo240 for 20 lapper som er stylet og har anlegg for 60 000,- Det er harry det, ser for meg glidelåsgenser på tilbud fra Dressmann og en sliten Umbro treningsbukse fra tidlig 90's. Prioriteringen her ligger ikke på klærne (som i og for seg er greit) men likevel får de til å se miserable ut når de sitter i en trimmet Volvo. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Folk som nekter å kjøpe 'merkeklær' fordi det er 'soss'. Også legger man videre ut hvor utrolig teit det er, samtidig som man kjører en Volvo240 for 20 lapper som er stylet og har anlegg for 60 000,- Åssen bil kjører du thrice? Volvo 740? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er de fleste her Richy Rich? Er det budsjettet deres? I såfall er det ganske oppsiktsvekkende, 400 - 500+ kroner for en T-skjorte? Er den lagd av gull og har diamantstrø over skulderne?[/quote Bra jeg ikke er den eneste som ser galskapen i dette. Det var til og med en som sa 1000 kroner for en T-skjorte. Er det noen av dere som faktisk har betalt så mye? For en vare som så å si ingen bryr seg om å se to ganger på engang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg sjåpper t-skjorter på tshirthell og andre ymse sider, det som ikke er band t-skjorter. Jeg må ærlig innrømme at jeg kan ikke huske å ha betalt mer enn 200 spenn for en t-skjorte. Jeg har derimot solgt en signert t-skjorte for 1500 spenn. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er kriminelt mye for en t-skjorte, men ikke noe galt i at en ordentlig bukse eller skjorte koster det. Jeg har derimot solgt en signert t-skjorte for 1500 spenn. Hehe, du som signerte? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nopes. Fikk den av noen kompiser etter at de hadde spilt konsert, og etter en stund fant jeg ut at den ikke hørte hjemme på veggen min lenger. La den ut for salg på qxl, og budene bare raste inn. Jeg brukte den som nattaskjorte en periode, jeg. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nopes. Fikk den av noen kompiser etter at de hadde spilt konsert, og etter en stund fant jeg ut at den ikke hørte hjemme på veggen min lenger. La den ut for salg på qxl, og budene bare raste inn. Jeg brukte den som nattaskjorte en periode, jeg. Serriøst? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det nevnte jeg ikke akkurat i artikkelen. Hadde håndvasket den før jeg solgte den, ofc. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Folk som nekter å kjøpe 'merkeklær' fordi det er 'soss'. Også legger man videre ut hvor utrolig teit det er, samtidig som man kjører en Volvo240 for 20 lapper som er stylet og har anlegg for 60 000,- Åssen bil kjører du thrice? Volvo 740? Du vet, oss som studerer i byen har verken råd eller bruk for bil. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Heller det enn en eldgammel 740 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har aldri betalt 1000 spenn for en t-skjorte, men har betalt mer enn det for pique og kortermede skjorter. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Syntes virkelig at folk bør få kjøpe så dyre klær som dem vil Har dem råd til det, be my guest. Utenat folk kommer med kommentaren "soss" med en gang. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Syntes virkelig at folk bør få kjøpe så dyre klær som dem vil Har dem råd til det, be my guest. Utenat folk kommer med kommentaren "soss" med en gang. Jeg skal love deg at majoriteten av dem som roper ”soss” ikke er missunelig. Hvordan man prioriterer (en del mer en normalt) pengene er individuelt, men om man bruker en del på klær vil det ertes på samme måte som mye penger i bil, stereoanlegg, PC osv … Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 ultimatedeskjet, Jeg har aldri forstått hvorfor folk skal 'ertes' fordi de prioriterer en ting over en annen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 men om man bruker en del på klær vil det ertes på samme måte som mye penger i bil, stereoanlegg, PC osv … Egentlig ikke, hvor ofte hører du folk får slengt ting etter seg for å ha lagt noen ekstra lapper i ett anlegg etc? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Når jeg tenker soss så tenker jeg gutter som bruker selvbruningskrem, skjerf rundt halset, svettebånd(?), genseren knyttet rundt halsen når det er varmt, langt hår og mye rosa/hvit... Klassiske klysete rikmannsgutter. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Når jeg tenker soss så tenker jeg gutter som bruker selvbruningskrem, skjerf rundt halset, svettebånd(?), genseren knyttet rundt halsen når det er varmt, langt hår og mye rosa/hvit... Klassiske klysete rikmannsgutter. Spot on! Det VRIMLAR av slike på fakultetet mitt. Av ein eller annan grunn så er ingen av dei veltrente heller... dei er alltid tynne og senete. Denne typen ligg ikkje langt unna Abercrombie-stilen, som er også er heilt grusom. Rett borti gata ligg eit anna fakultet der studentane i hovudsak går rundt gardiner og telt, palestinaskjerf og fagbags med buttons (typisk "Peace" og "say no to war", "Bush is a terrorist" etc). Ikkje bra. Eg har heller ikkje så veldig mykje til overs for hipsters. Dei er jo nestan som ei søppelbøtte for ALLE stilar. Det dei gjer er å samle saman ikoniske klesplagg frå ulike tidsperiodar og gjere dei UBRUKELEGE ein gong for alle. Ta til dømes Wayfarers. Hipsterane har gjort denne tidlause solbrilla nærast ubrukeleg. Det same gjeld truckercaps og vans-sko. Lenke til kommentar
Gomsy Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Oki, hvorfor drar man inn Jan Thomas? Fordi Jan Thomas knows, og han hadde sikkert hatt noe lurt å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå