Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som nekter å kjøpe 'merkeklær' fordi det er 'soss'. Også legger man videre ut hvor utrolig teit det er, samtidig som man kjører en Volvo240 for 20 lapper som er stylet og har anlegg for 60 000,-

Det er harry det, ser for meg glidelåsgenser på tilbud fra Dressmann og en sliten Umbro treningsbukse fra tidlig 90's. Prioriteringen her ligger ikke på klærne (som i og for seg er greit) men likevel får de til å se miserable ut når de sitter i en trimmet Volvo.

Lenke til kommentar
Er de fleste her Richy Rich? Er det budsjettet deres? I såfall er det ganske oppsiktsvekkende, 400 - 500+ kroner for en T-skjorte? Er den lagd av gull og har diamantstrø over skulderne?[/quote

 

Bra jeg ikke er den eneste som ser galskapen i dette. Det var til og med en som sa 1000 kroner for en T-skjorte. Er det noen av dere som faktisk har betalt så mye? For en vare som så å si ingen bryr seg om å se to ganger på engang.

Lenke til kommentar
Folk som nekter å kjøpe 'merkeklær' fordi det er 'soss'. Også legger man videre ut hvor utrolig teit det er, samtidig som man kjører en Volvo240 for 20 lapper som er stylet og har anlegg for 60 000,-

Åssen bil kjører du thrice? Volvo 740? :p

 

 

Du vet, oss som studerer i byen har verken råd eller bruk for bil.

Lenke til kommentar
Syntes virkelig at folk bør få kjøpe så dyre klær som dem vil :) Har dem råd til det, be my guest. Utenat folk kommer med kommentaren "soss" med en gang.

Jeg skal love deg at majoriteten av dem som roper ”soss” ikke er missunelig. Hvordan man prioriterer (en del mer en normalt) pengene er individuelt, men om man bruker en del på klær vil det ertes på samme måte som mye penger i bil, stereoanlegg, PC osv …

Lenke til kommentar
Når jeg tenker soss så tenker jeg gutter som bruker selvbruningskrem, skjerf rundt halset, svettebånd(?), genseren knyttet rundt halsen når det er varmt, langt hår og mye rosa/hvit... Klassiske klysete rikmannsgutter.

Spot on! Det VRIMLAR av slike på fakultetet mitt. Av ein eller annan grunn så er ingen av dei veltrente heller... dei er alltid tynne og senete. Denne typen ligg ikkje langt unna Abercrombie-stilen, som er også er heilt grusom.

 

Rett borti gata ligg eit anna fakultet der studentane i hovudsak går rundt gardiner og telt, palestinaskjerf og fagbags med buttons (typisk "Peace" og "say no to war", "Bush is a terrorist" etc). Ikkje bra.

 

Eg har heller ikkje så veldig mykje til overs for hipsters. Dei er jo nestan som ei søppelbøtte for ALLE stilar. Det dei gjer er å samle saman ikoniske klesplagg frå ulike tidsperiodar og gjere dei UBRUKELEGE ein gong for alle. Ta til dømes Wayfarers. Hipsterane har gjort denne tidlause solbrilla nærast ubrukeleg. Det same gjeld truckercaps og vans-sko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...