Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en avatar? Og hvem gav deg lov til å kopiere bildet så du kunne publisere det her? Det er jeg som har opphavsretten...

Du har strengt tatt allerede gjort den allment tilgjengelig selv ved å legge den ut her, så kopiering av den til fremvisning på forumet skulle du hatt bra flaks med å få noe ut av. Tror egentlig at advokaten din hadde ledd om du hadde fremlagt problemstillingen for ham/henne. Opphavsrett er vel og bra, men nå har ikke personen du siterer lagt det ut for salg, eller fjernet det fra området hvor du, skaperen av avataren, selv gjorde det allment tilgjengelig.
Lenke til kommentar

Det er en avatar? Og hvem gav deg lov til å kopiere bildet så du kunne publisere det her? Det er jeg som har opphavsretten...

Du har strengt tatt allerede gjort den allment tilgjengelig selv ved å legge den ut her, så kopiering av den til fremvisning på forumet skulle du hatt bra flaks med å få noe ut av. Tror egentlig at advokaten din hadde ledd om du hadde fremlagt problemstillingen for ham/henne. Opphavsrett er vel og bra, men nå har ikke personen du siterer lagt det ut for salg, eller fjernet det fra området hvor du, skaperen av avataren, selv gjorde det allment tilgjengelig.

Der kom du meg i forkjøpet, men dæven du fikk sagt det! :yes:

Lenke til kommentar

Er det pappaguttenes offisielle våpenskjold?

Stemmer.

Hvorfor skal folk være drittsekker?

Er ikke som om jeg mobber Metallica for hans musikk smak.

Ang 'Rikingen' så har jeg ikke sett det selv, men har hørt at det er ganske ille.

Både måten han kler seg på og oppfører seg.

Lenke til kommentar

Noen som har sett "Rikingen" på VGTV? Der har du et prakteksempel på hvordan du kan kle deg harry og stygt selvom du har penger på bok.

Har noen sagt noe annet?

Neinei, men han tror selv at han har en klesstil som er helt utmerket. Bare fordi han går med Louis Vuitton så tror han at han ser ut som en gud. Ta å se noen av episodene, varer bare ca. 3min hver på VGTV.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Er det pappaguttenes offisielle våpenskjold?

Stemmer.

Hvorfor skal folk være drittsekker?

Er ikke som om jeg mobber Metallica for hans musikk smak.

Ang 'Rikingen' så har jeg ikke sett det selv, men har hørt at det er ganske ille.

Både måten han kler seg på og oppfører seg.

For å si det kort: Han er stor fan av louis vuitton, og både han og kjæresten liker monogramproduktene deres godt. Dette blander de med det beste fra bærumsoss/guido/try hard bonde - looken. Og en god porsjon "nyrikattitude". Fin blanding med andre ord :)

Vertical^: Det er vel ulovlig å gå med sverd offentlig?

Lenke til kommentar

Man beholder opphavsretten selv om verket er alment tilgjengelig. Eller skunne hvem som helst brukt hvilke logoer som helst. :p
Lenke til kommentar

Han har strengt tatt opphavsretten på bildet da det var han som lagde bildet. Alle som ønsker å bruke bildet må ha Charles Bass tilatelse før de kan spre det videre med mindre han har gjort det klart at alle som vil kan gjøre det. Selv om det er noen som har bildet som avatar og linker til det i signaturen betyr bare det at disse har fått tilatelse fra CB, dette gjelder dermed ikke andre.

Opphavsrett gjelder på internett som alle andre steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...