NgZ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nei, når man ser en del som går rundt i joggebukse, ser man jo relativt enkelt at de ikke trener overvettes mye (eller i tilfelle spiser enda mer/ikke har trent spesielt lenge). Ellers er det absolutt noe galt i å gå i joggebukser om man ikke er på vei til/fra trening eller noe. Skal man ut kler man på seg. Da teller joggebukse like lite som pysjamasbukser eller onepiece. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Thrice har jegaldri oppfattet seg blærete og selvgod her inne, helt siden jeg startet å poste her. Jeg kan se at folk syns at noen er blærete og selvgode. Men akkurat thrice må vel være en av de mest hyggelige brukerne her inne, sammen med KongKake. De er sjeldent ute for å rakke ned på noen, er de kritiske er de det på en ordentlig måte. Men sånn forøvrig synes jeg at ArilC er litt vel hårsår her. Så vidt jeg kan se så er det ingen av motegutta som er spesielt blærete, egoistiske etc. Kanskje noen av dem her er litt krasse i kritikken, men likevel, det er jo ikke noe å ta helt av for. De er jo som regel saklige og sier bare hva de mener. Håper ikke du tar like mye av hvis noen misliker yndlingsretten din, eller yndlingsbilen ... Ellers skjønner jeg ikke kritikken spesielt rettet mot thrice, da han, som mange sier her er en av de meste hyggelige og saklige her inne. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hepp! Persondiskusjoner er uønsket materiale her i huset. Vennligst hold dere til topicen. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ...ofte har forferdelig ekkelt hår? Jeg har ikke møtt en jente som setter pris på halvlangt, fett hår i en sleik. Det er uten tvil stilens svakeste ledd. Å faen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Som mange andre, liker jeg ikke å se OnePiece. Greit, det passer som en "daffedress" på hytta eller dagen derpå hjemme. Men det får holde med det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jøss, hva har skjedd her? Enkelte bruker er litt for aggressive, enkelte har for lite innsikt og de fleste diskuterer på en måte som bare gjør det verre - fantastic. Btw, er det en forklaring på hvorfor BI-folk, som generelt kler seg ålreit (selv om enkelte gjør grove, rosa tabber og ikke forstår hvordan antrekk slås sammen til en helhel) ofte har forferdelig ekkelt hår? Jeg har ikke møtt en jente som setter pris på halvlangt, fett hår i en sleik. Det er uten tvil stilens svakeste ledd. Det har jeg lurt på, jeg går der, og har ei funnet svar Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Lol, for en uttalelse av en bruker som knapt har vært innom (i form av posting) MoV delen av forumet. Jeg kan ikke gjøre annet enn å takke Thrice, fkm, Kavinsky for å nevne noen, for "den selvgode, egoistiske og blærete" oppførselen som har hjulpet, og lært meg mye Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg skal innrømme at jeg ikke trener særlig ofte, men jeg ville aldri brukt en slik joggebukse (eller daffebukse, som det gjerne kalles): Da er det heller noe slikt som funker best, da de puster bedre. Jeg kan bare tenke meg hvor svett man må bli av å jogge i en daffebukse. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det heter jo sweatpants på engelsk, så det er vel meninga med dem? Jeg mener å huske at de fleste på et lokalt treningsstudio brukte både gensere og joggebukse. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Selv om det heter joggebukse/sweatpant, så er det jo ikke dermed sagt at de er noe særlig gode å trene i. Jeg for min del fortrekker slike treningsbukser Dorian postet nederst, eller shorts. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Enig. Å trene med sweatpants er helt jævlig. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Godbit fra Lookbook. Faen så stygt. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 ^ Trodde først det var en kvinne, og tenkte, hva faen er det han poster? Det der er jo et ok kvinneantrekk. Så tittet jeg nøye, og så at det der faktisk var en kar! Så stygt ... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Var ikke ok om det var en kvinne en gang. Og så stygg pose, FØTTENE SKAL IKKE VÆRE SÅNN. Herregud. Endret 6. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Godbit fra Lookbook. Faen så stygt. Oi... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Verste hadde vel vært om han kjøpte den t-skjorten fra Balmain som ligner litt, men koster cirka 10.000 NOK. http://www.nydailynews.com/lifestyle/fashion/2010/03/30/2010-03-30_damaged_goods_go_for_plenty.html Forøvrig lite pent antrekk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg trodde det var et stygt beinrangel av en kjerring, men når dere sier det, ser det kanskje ut sm en (stygg) fyr i stedet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg håper da du la merke til håret på armene? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det finnes damer med forstyrrende mørkt hår på armene da Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 ^ Trodde først det var en kvinne, og tenkte, hva faen er det han poster? Det der er jo et ok kvinneantrekk. Så tittet jeg nøye, og så at det der faktisk var en kar! Så stygt ... Er det der et OK kvinneantrekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå