Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Nei, når man ser en del som går rundt i joggebukse, ser man jo relativt enkelt at de ikke trener overvettes mye (eller i tilfelle spiser enda mer/ikke har trent spesielt lenge).

Ellers er det absolutt noe galt i å gå i joggebukser om man ikke er på vei til/fra trening eller noe. Skal man ut kler man på seg. Da teller joggebukse like lite som pysjamasbukser eller onepiece.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thrice har jegaldri oppfattet seg blærete og selvgod her inne, helt siden jeg startet å poste her. Jeg kan se at folk syns at noen er blærete og selvgode. Men akkurat thrice må vel være en av de mest hyggelige brukerne her inne, sammen med KongKake. De er sjeldent ute for å rakke ned på noen, er de kritiske er de det på en ordentlig måte. :)

:love:

Men sånn forøvrig synes jeg at ArilC er litt vel hårsår her. Så vidt jeg kan se så er det ingen av motegutta som er spesielt blærete, egoistiske etc. Kanskje noen av dem her er litt krasse i kritikken, men likevel, det er jo ikke noe å ta helt av for. De er jo som regel saklige og sier bare hva de mener. :) Håper ikke du tar like mye av hvis noen misliker yndlingsretten din, eller yndlingsbilen ...

Ellers skjønner jeg ikke kritikken spesielt rettet mot thrice, da han, som mange sier her er en av de meste hyggelige og saklige her inne.

Lenke til kommentar

Jøss, hva har skjedd her? Enkelte bruker er litt for aggressive, enkelte har for lite innsikt og de fleste diskuterer på en måte som bare gjør det verre - fantastic.

Btw, er det en forklaring på hvorfor BI-folk, som generelt kler seg ålreit (selv om enkelte gjør grove, rosa tabber og ikke forstår hvordan antrekk slås sammen til en helhel) ofte har forferdelig ekkelt hår? Jeg har ikke møtt en jente som setter pris på halvlangt, fett hår i en sleik. Det er uten tvil stilens svakeste ledd.

Det har jeg lurt på, jeg går der, og har ei funnet svar :hrm:

Lenke til kommentar

Lol, for en uttalelse av en bruker som knapt har vært innom (i form av posting) MoV delen av forumet. Jeg kan ikke gjøre annet enn å takke Thrice, fkm, Kavinsky for å nevne noen, for "den selvgode, egoistiske og blærete" oppførselen som har hjulpet, og lært meg mye :)

Lenke til kommentar

Jeg skal innrømme at jeg ikke trener særlig ofte, men jeg ville aldri brukt en slik joggebukse (eller daffebukse, som det gjerne kalles):

joggebukse2red.jpg

Da er det heller noe slikt som funker best, da de puster bedre.

fundamental_fleece_warm_up.jpg

Jeg kan bare tenke meg hvor svett man må bli av å jogge i en daffebukse.

Lenke til kommentar

^

Trodde først det var en kvinne, og tenkte, hva faen er det han poster? Det der er jo et ok kvinneantrekk.

Så tittet jeg nøye, og så at det der faktisk var en kar!

Så stygt ... :no:

Er det der et OK kvinneantrekk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...