Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det er mulig for sånne mennesker å se bra ut uansett hvilke klær de drar på seg...

 

Jeg vil forresten tippe at de går med slike slappisklær fordi de sliter med å finne fine klær i en passende størrelse.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Hvis dere virkelig ikke klarer å se denne utrolige selvgodheten dere stråler av gidder jeg ikke prøve å forklare det en gang. Dog skal det sies at jeg ikke aner hvem av dere jeg snakker til eller har opplevd oppførsel fra, siden det er helt umulig å holde styr på folk med like avatarer.

 

Jeg har fortsatt ikke sett at du har kommet med et eksempel. Det burde jo være forholdsvis enkelt om vi virkelig er så forferdelige som du mener.

 

Det skal også sies at jeg ikke har anelse om hvem du er, og for alt jeg vet kan dette være første gang du poster i MoV-delen. Har du virkelig et godt nok grunnlag for å komme med såpass bombastiske uttalelser som du gjør når du kun har postet her en håndfull ganger? Virker rimelig spesielt må jeg si.... Det blir som om jeg skulle gått inn på bil-delen, og begynt å slenge dritt om de første jeg så kom med en kritisk uttalelse. Og bare for å ha sagt det, hadde det ikke vært for nettopp de brukerne du uttaler deg så negativt om hadde både aktivitetsnivået og kunnskapsnivået vært riiiimelig mye lavere..

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er mulig for sånne mennesker å se bra ut uansett hvilke klær de drar på seg...

 

Jeg vil forresten tippe at de går med slike slappisklær fordi de sliter med å finne fine klær i en passende størrelse.

 

Du ser jo at de som går i joggebukser sjeldent er på vei til eller fra trening :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du ser jo at de som går i joggebukser sjeldent er på vei til eller fra trening :p

 

Noe galt med joggebukser? Jeg liker joggebukser. :)

Lenke til kommentar

Jøss, hva har skjedd her? Enkelte bruker er litt for aggressive, enkelte har for lite innsikt og de fleste diskuterer på en måte som bare gjør det verre - fantastic.

 

Btw, er det en forklaring på hvorfor BI-folk, som generelt kler seg ålreit (selv om enkelte gjør grove, rosa tabber og ikke forstår hvordan antrekk slås sammen til en helhel) ofte har forferdelig ekkelt hår? Jeg har ikke møtt en jente som setter pris på halvlangt, fett hår i en sleik. Det er uten tvil stilens svakeste ledd.

Lenke til kommentar

Du ser jo at de som går i joggebukser sjeldent er på vei til eller fra trening :p

 

Noe galt med joggebukser? Jeg liker joggebukser. :)

 

I og for seg er det ikke noe galt i joggebukse, men det er ikke å stikke under en sko at flere av de som går i joggebukse til daglig ikke ser ut som at en sunn livsstil er i hovedfokus. Tenker da på de som er ferdig med VGS.

Lenke til kommentar

Må dere ikke glemme at folk som tar seg selv litt for høytidelig kan lett se på "dere" som douchy. Ikke noe vits i å bli fornærmet.

 

(Kan forsåvidt nevne Thrice som en av mine favorittbrukere her på forumet :fun: )

 

 

aawww:blush:

 

men skal jo ikke komme å påstå at jeg er noe annet enn langt fra perfekt hva angår enkelte av mine poster her.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du ser jo at de som går i joggebukser sjeldent er på vei til eller fra trening :p

 

Noe galt med joggebukser? Jeg liker joggebukser. :)

 

I og for seg er det ikke noe galt i joggebukse, men det er ikke å stikke under en sko at flere av de som går i joggebukse til daglig ikke ser ut som at en sunn livsstil er i hovedfokus. Tenker da på de som er ferdig med VGS.

 

Tja.. Det blir jo bare fordommer.

Lenke til kommentar

I og for seg er det ikke noe galt i joggebukse, men det er ikke å stikke under en sko at flere av de som går i joggebukse til daglig ikke ser ut som at en sunn livsstil er i hovedfokus. Tenker da på de som er ferdig med VGS.

 

Tja.. Det blir jo bare fordommer.

 

 

Jeg har ikke sagt alle. Og det kan umulig bare være jeg som har gjort meg den observasjonen. Fordommer er det ihvertfall ikke.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Joggebukse temaet: Hvor mange er det som faktisk trener i det? Snakker her om de grå, baggy greiene. Selv trener jeg i shorts(skjorts?) for det er det mest praktiske for meg, føler joggebukse blir for mye, for varmt og lite praktisk.

 

Er forsåvidt enig med Dorian (som jeg bruker å være, uten å kline for mye med hans tredje øye) at etter mine erfaringer er det alt for mange som ryker på håret. Hvor populært er det med bakover sleik med hår type. steinvasket blondt hår?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

er ikke noe GALT med joggebukser, men det er ikke pent.

Det er og veldig typisk for fjortisser å dasse rundt i store grå jobbebukser og en wesc/DC genser. Kjedelig og lite pent.

 

Hehe.. jeg syns faktisk det kan være pent. Mørke joggebukser som ikke er alt for store, men sånn passe løs,i bommulstoff, kan ta seg fint ut på en passe trent kropp med en litt tett sittende skjorte. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...