Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliten i dag, Charles? :p

 

Men er nok egentlig bare å venne seg til denne gruppa. Selvom de har fått en del hat mot seg i det siste.

 

Skjønner faktisk ikke hva det er å hate på. Flere av oss har vært aktive i flere år uten at det var vært sure miner. Jeg kan ikke huske å ha vært en spesielt fæl person her inne heller.

 

HatersGonnaHate.jpg

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Sliten i dag, Charles? :p

 

Men er nok egentlig bare å venne seg til denne gruppa. Selvom de har fått en del hat mot seg i det siste.

 

Skjønner faktisk ikke hva det er å hate på. Flere av oss har vært aktive i flere år uten at det var vært sure miner. Jeg kan ikke huske å ha vært en spesielt fæl person her inne heller.

 

HatersGonnaHate.jpg

:love:

Lenke til kommentar

Så du har segmentert slik at BI er ekvivalent med motesans...?

 

Nei, men en høyere utdanning fører ofte til en høyere inntekt, som igjen resulterer til mer penger til å bruke på f.eks klær.

At BI studenter har noen bedre stil enn andre sier jeg ikke, men det kan trekkes en sammenheng mellom utdanning og klesstil.

 

Husk på at den høyere inntekten vil du evt. ikke få før du er ferdig utdannet og fått en god jobb. Mange som går på BI har jo allerede høyere lån enn andre når de er ferdig utdannet. Man er kanskje opptatt av utseende fordi at feks. finansmiljøet har litt andre retningslinjer og oppfatninger av hvordan man går kledd til vanlig enn i andre jobber/miljøer.

Lenke til kommentar

Legger faktisk ut et bilde av meg selv på dritfylla. Så galt kan det gå med alkohol.

 

post-125249-1272926462,7009_thumb.jpg

 

Varm, svett rød pga jeg har på meg seilerjakke INNE der vi var

Blodharry solbriller, som jeg ikke vet hvem er sine.

Popped collar.

Russeklær.

Gress og sand i håret.

usmakelig full etter russedåp. Jeeeeeee :)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke huske å ha vært en spesielt fæl person her inne heller.

 

Tar alltid en stund før blærete oppførsel, selvgodhet og ekstrem egoisme blir oppdaget, men jo, vil si at oppførselen din har vært ganske så forferdelig når man tenker på at du faktisk kommuniserer med virkelige folk her, selv om det gjerne kan virke som om du er alene i den lille boblen din sammen med hårvoksen.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke huske å ha vært en spesielt fæl person her inne heller.

 

Tar alltid en stund før blærete oppførsel, selvgodhet og ekstrem egoisme blir oppdaget, men jo, vil si at oppførselen din har vært ganske så forferdelig når man tenker på at du faktisk kommuniserer med virkelige folk her, selv om det gjerne kan virke som om du er alene i den lille boblen din sammen med hårvoksen.

post-125249-1272927077,3145_thumb.jpg

 

Edit: Men gutta, ta det her i en annen tråd da ;) I caffeen elns. Flame heller mitt skjønne antrekk på russedåp!

post-125249-1272927070,8182_thumb.jpg

Endret av Kruuger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tar alltid en stund før blærete oppførsel, selvgodhet og ekstrem egoisme blir oppdaget, men jo, vil si at oppførselen din har vært ganske så forferdelig når man tenker på at du faktisk kommuniserer med virkelige folk her, selv om det gjerne kan virke som om du er alene i den lille boblen din sammen med hårvoksen.

 

 

Slå deg løs med eksempler på blærete oppførsel, selvgodhet og ekstrem egoisme fra meg her inne på mote og velvære.

'

Kruuger har forsåvidt rett. Svar meg gjerne i kafèen hvis du vil.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Thrice har jegaldri oppfattet seg blærete og selvgod her inne, helt siden jeg startet å poste her. Jeg kan se at folk syns at noen er blærete og selvgode. Men akkurat thrice må vel være en av de mest hyggelige brukerne her inne, sammen med KongKake. De er sjeldent ute for å rakke ned på noen, er de kritiske er de det på en ordentlig måte. :)

 

 

Kruuuger: Er du russ har du lov ;)

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Man skulle ikke tro det etter all den tiden jeg har brukt på spørsmål på PM de siste årene, Pat. Men vi tar det i kafèen hvis ArilC har noe mer han skulle sagt om min blærete oppførsel. I mellomtiden får jeg vaske ut all hårvoksen min.

 

Du er relativt likt kledd som jeg var på x-russefesten i forrige uke, Kruuger. Sånn det skal være highfive.gif

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Hvis dere virkelig ikke klarer å se denne utrolige selvgodheten dere stråler av gidder jeg ikke prøve å forklare det en gang. Dog skal det sies at jeg ikke aner hvem av dere jeg snakker til eller har opplevd oppførsel fra, siden det er helt umulig å holde styr på folk med like avatarer.

Lenke til kommentar

Hehe, noe du ikke ser sågodt er at jeg har faktisk 2 skjorter på. Synest det var morsomt for jeg hadde en ekstra i bilen. så tenkte jeg, NÅ SKAL JEG VÆRE DOUCHE!! men gjorde bare at den jeg hadde ytterst så crap ut, for den under var ikke poppa.

Lenke til kommentar

Hvis dere virkelig ikke klarer å se denne utrolige selvgodheten dere stråler av gidder jeg ikke prøve å forklare det en gang. Dog skal det sies at jeg ikke aner hvem av dere jeg snakker til eller har opplevd oppførsel fra, siden det er helt umulig å holde styr på folk med like avatarer.

 

Jeg har ikke lik avatar som de andre. Nok en gang. Se igjennom innleggene mine på denne delen av forumet og trekk frem hvor jeg har vært en ufordragelig dust mot noen.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...