Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke hva BI har med motesans å gjøre

 

Segmentering...

 

Så du har segmentert slik at BI er ekvivalent med motesans...?

 

Nehhh, men påfallande mange BI-folk eg veit om er meir opphengt i mote og velvære enn bermen. Ikkje at det er negativt i seg sjølv.

Lenke til kommentar

Så du har segmentert slik at BI er ekvivalent med motesans...?

 

Nei, men en høyere utdanning fører ofte til en høyere inntekt, som igjen resulterer til mer penger til å bruke på f.eks klær.

At BI studenter har noen bedre stil enn andre sier jeg ikke, men det kan trekkes en sammenheng mellom utdanning og klesstil.

 

Jeg slutter å være vanskelig den dagen det ikke finnes dumme folk

:ohmy:

Nå håper jeg du ikke sikter til meg!

Lenke til kommentar

Grunnen til at du kan oppfattes vanskelig er fordi du og avatargjengen din har brukt 265 sider på å skjelle ut alle som ikke kun bruker grå cardigans og fem timer foran speilet om morgenen. Bare sånn, for å forstå hvorfor ingen liker deg/dere.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Grunnen til at du kan oppfattes vanskelig er fordi du og avatargjengen din har brukt 265 sider på å skjelle ut alle som ikke kun bruker grå cardigans og fem timer foran speilet om morgenen. Bare sånn, for å forstå hvorfor ingen liker deg/dere.

 

Haha, latterlig ignorant type, du

Lenke til kommentar

Jeg har absolutt ingenting i mot gjengen på mote-forumet med samme avatarer. Men dette forumet har nok blitt litt tatt over av denne gjengen.

 

Og denne gjengen liker godt stilen jeg vil kalle elegant.

Streetwear blir ikke så godt tatt imot. Og det gjør heller ikke Lacoste sko (men det skjønner jeg hvorfor!). Så den harde sannhet (som jeg vil kalle det) er at viss du ikke kler deg "elegant", så vil du møte mye negativ kritikk fra denne gjengen.

 

Men det er derfor det har blitt lagd andre tråder (Sneaker og streetwear-tråden f.eks), som denne såkalte gruppen ikke er så aktive i.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har absolutt ingenting i mot gjengen på mote-forumet med samme avatarer. Men dette forumet har nok blitt litt tatt over av denne gjengen.

 

Og denne gjengen liker godt stilen jeg vil kalle elegant.

Streetwear blir ikke så godt tatt imot. Og det gjør heller ikke Lacoste sko (men det skjønner jeg hvorfor!). Så den harde sannhet (som jeg vil kalle det) er at viss du ikke kler deg "elegant", så vil du møte mye negativ kritikk fra denne gjengen.

 

Men det er derfor det har blitt lagd andre tråder (Sneaker og streetwear-tråden f.eks), som denne såkalte gruppen ikke er så aktive.

 

:ph34r:

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar

Grunnen til at du kan oppfattes vanskelig er fordi du og avatargjengen din har brukt 265 sider på å skjelle ut alle som ikke kun bruker grå cardigans og fem timer foran speilet om morgenen. Bare sånn, for å forstå hvorfor ingen liker deg/dere.

 

Jeg utfordrer deg til å bevise påstanden din. Lykke til...

Lenke til kommentar

Grunnen til at du kan oppfattes vanskelig er fordi du og avatargjengen din har brukt 265 sider på å skjelle ut alle som ikke kun bruker grå cardigans og fem timer foran speilet om morgenen. Bare sånn, for å forstå hvorfor ingen liker deg/dere.

Haha, så mye hat! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...