AT1S Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ser ikke hva BI har med motesans å gjøre Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ser ikke hva BI har med motesans å gjøre Segmentering... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ser ikke hva BI har med motesans å gjøre Segmentering... Så du har segmentert slik at BI er ekvivalent med motesans...? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ikke vær så vanskelig da Charles. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg slutter å være vanskelig den dagen det ikke finnes dumme folk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg slutter å være vanskelig den dagen det ikke finnes dumme folk Det høres litt dumt ut. Paradox rising. 2 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ser ikke hva BI har med motesans å gjøre Segmentering... Så du har segmentert slik at BI er ekvivalent med motesans...? Nehhh, men påfallande mange BI-folk eg veit om er meir opphengt i mote og velvære enn bermen. Ikkje at det er negativt i seg sjølv. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg fikk slengt etter meg(i positiv betydning!) at jeg passet inn på BI fordi jeg har pen klesstil...og skal jeg det? JA! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Så du har segmentert slik at BI er ekvivalent med motesans...? Nei, men en høyere utdanning fører ofte til en høyere inntekt, som igjen resulterer til mer penger til å bruke på f.eks klær. At BI studenter har noen bedre stil enn andre sier jeg ikke, men det kan trekkes en sammenheng mellom utdanning og klesstil. Jeg slutter å være vanskelig den dagen det ikke finnes dumme folk Nå håper jeg du ikke sikter til meg! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nei, men til kommentaren om at jeg var vanskelig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Grunnen til at du kan oppfattes vanskelig er fordi du og avatargjengen din har brukt 265 sider på å skjelle ut alle som ikke kun bruker grå cardigans og fem timer foran speilet om morgenen. Bare sånn, for å forstå hvorfor ingen liker deg/dere. Endret 3. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Grunnen til at du kan oppfattes vanskelig er fordi du og avatargjengen din har brukt 265 sider på å skjelle ut alle som ikke kun bruker grå cardigans og fem timer foran speilet om morgenen. Bare sånn, for å forstå hvorfor ingen liker deg/dere. Haha, latterlig ignorant type, du Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jeg har absolutt ingenting i mot gjengen på mote-forumet med samme avatarer. Men dette forumet har nok blitt litt tatt over av denne gjengen. Og denne gjengen liker godt stilen jeg vil kalle elegant. Streetwear blir ikke så godt tatt imot. Og det gjør heller ikke Lacoste sko (men det skjønner jeg hvorfor!). Så den harde sannhet (som jeg vil kalle det) er at viss du ikke kler deg "elegant", så vil du møte mye negativ kritikk fra denne gjengen. Men det er derfor det har blitt lagd andre tråder (Sneaker og streetwear-tråden f.eks), som denne såkalte gruppen ikke er så aktive i. Endret 3. mai 2010 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg slutter å være ignorant den dagen det ikke finnes dumme folk. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jeg har absolutt ingenting i mot gjengen på mote-forumet med samme avatarer. Men dette forumet har nok blitt litt tatt over av denne gjengen. Og denne gjengen liker godt stilen jeg vil kalle elegant. Streetwear blir ikke så godt tatt imot. Og det gjør heller ikke Lacoste sko (men det skjønner jeg hvorfor!). Så den harde sannhet (som jeg vil kalle det) er at viss du ikke kler deg "elegant", så vil du møte mye negativ kritikk fra denne gjengen. Men det er derfor det har blitt lagd andre tråder (Sneaker og streetwear-tråden f.eks), som denne såkalte gruppen ikke er så aktive. Endret 3. mai 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Grunnen til at du kan oppfattes vanskelig er fordi du og avatargjengen din har brukt 265 sider på å skjelle ut alle som ikke kun bruker grå cardigans og fem timer foran speilet om morgenen. Bare sånn, for å forstå hvorfor ingen liker deg/dere. Jeg utfordrer deg til å bevise påstanden din. Lykke til... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Grunnen til at du kan oppfattes vanskelig er fordi du og avatargjengen din har brukt 265 sider på å skjelle ut alle som ikke kun bruker grå cardigans og fem timer foran speilet om morgenen. Bare sånn, for å forstå hvorfor ingen liker deg/dere. Haha, så mye hat! :!: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ^ :!: Hvorfor endret du innlegget ditt, Charles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå