lokeland Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Sier han med McDonalds-avatar .... (er for øvrig enig) Endret 1. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hehe, du tok meg på den. Er en intern spøk med noen venner og den passer til brukernavnet mitt. Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Denim. Alltid like stilfullt. Haha, jeg tenkte tyskland med en gang jeg så bildet. Og jeg hadde rett også, ved at det står blant annet döner og köln. Det virker egentlig som mange tyskere fortsatt er stuck på 80-tallet i hva angår klær. Lenke til kommentar
Kung_Bore Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Etter å ha sett gjennom et album på facebook fra 1. mai-markeringen til Rød Ungdom (ikke spør meg), har jeg kommet frem til at de kler seg grusomt. Alle sammen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det kan vel ikke akkurat ha kommet som en overraskelse? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ødela dressen min + mobilen + yndlingsskjorten min på fredag jeg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kjedelig. Men jeg ser ikke helt hva det har med denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 wtf, trodde jeg skrev i mote og velværecaféen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det kan vel ikke akkurat ha kommet som en overraskelse? Aboslutt ikke. Kun folk med BI-utdannelse, pappas penger i ryggen og medlemskap i unge høyre har et snev av motesans. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det har jeg da aldri sagt. Men det er nå en gang sånn at Rød Ungdom og moteindustrien ikke akkurat er en match made in heaven.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ser ut som de står å tisser ? Oo Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er det bildet fra "Fitted Hawaii"-butikken i Honolulu? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg skjønner meg ikke på moteshow. Mye av det som blir vist ser bare helt tåplig ut. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tror moteshow er til for å inspirere de som designer klær til "folket"...De lager helt ville kreasjoner, som disse designerne henter ut elementer fra... 1 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det kan vel ikke akkurat ha kommet som en overraskelse? Aboslutt ikke. Kun folk med BI-utdannelse, pappas penger i ryggen og medlemskap i unge høyre har et snev av motesans. Dvs. "eliten" i mote- og velværecafèen, ha ha ha! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er ikke akkurat mange her som går på BI, gitt. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er jo et par her som går på BI. Selv har jeg planer om å begynne der og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå