AnewZ Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det må jo være kødd! Gangstah kro elns Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Denim. Alltid like stilfullt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Paradice på sitt aller beste. http://victorianorrman.blogg.no/1272054459_chill_med_onepiece3.html Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Veit!!!!!! Hun er jo digg, men den OnePiecen! fakkkkkkkkkk, den er ikke chill, men stygg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Digg? Ikke akkurat ordet jeg ville brukt. Ikke skarp heller, iom. at slakkline er de som har den "originale" OnePiecen og den heter Daffedress. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Den jeg så i går: sort dressbukse med pinstripes sort skjorte hvitt slips hvite bukseseler og til slutt... Crocs needless to say, slipset var dårlig knyttet. Skal lete på Face i løpet av uka. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 iom. at slakkline er de som har den "originale" OnePiecen og den heter Daffedress. Feil, den heter Hyggepiece Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Damn, da. Jaja, jeg skammer meg ikke over å ikke holde orden på de tusen navnene. Poenget står fremdeles, Slakkline var først, ikke OnePiece. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg bor i Nord-Trøndelag, og det er veldig få som går rundt i FK-dress til vanlig for å si det sånn. Men når jeg arbeidet i sommer, så brukte jeg og en. De er gode å jobbe i. Men hverdagsantrekk er det ikke for noen, ikke en gang i Nord-Trøndelag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det var mer kombinasjonen kjeledress og caps jeg refererte til. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Skikkelige blonde bimboer med Ed Hardy caps. Ikke det at noen ser så veldig bra ut med Ed Hardy. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Ed hardy Råtøft Eller bare ikke ... Endret 1. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Huff, Ed Hardy. Tribals er og fælt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Veit!!!!!! Hun er jo digg, men den OnePiecen! fakkkkkkkkkk, den er ikke chill, men stygg! Tror kanskje du fikk litt vel mye å drikke i går, for du kan virkelig ikke mene at hun er digg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Digg kropp i det minste da Men det stemmer, det ble litt mye å drikke Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Bestekompisen min beg to differ. Blå chnios, brun skinnjakke og rød og hvit Ed Hardy caps er greia der. Spurte han om capsen ville vært like kul om den ikke hadd hatt logoen skrevet over halve driten. "Ja" svarte han. "Yeah right" tenkte jeg. Men uansett kombinerer han til stadig capsen med den heller classy skinnjakka og et par hvite bjørn borg sko med den alltid "lekre" bjørn borg logoen til "dekorasjon" på yttersidene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Minner meg på noe jeg tenkte her om dagen. Folk som går med ekstremt logoflash ting som f.eks Bjørn Borg skrevet på hele genseren burde jo nesten få betalt for å gå med det da, siden det er gratis reklame. Firmaer betaler jo i dyre dommer for spalteplass og de beste annonsene, mens andre firmaer får folk til å betale for å annonsere for de. Sick world. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå