Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper du vet at det finnes folk som bare er latterlig bleke, uten at de nødvendigvis er albinoer?

Fant forøvrig noe utrolig sjarmerende på face(Prakteksempel på hvordan folk på skolen min kan gå kledd) :

post-150324-1272489300,2659_thumb.jpg

Capsen var artig. Det kunne blitt kult om han hadde brukt den til et passende antrekk. Hva passende antrekk vil si er vanskelig å vite, men bottom line er at capsen var artig.

Jeg håper du kødder?

Lenke til kommentar

går fint ann å bruke den capsen hvis man har passende antrekk.

 

http://demo2.easywebshop.no/files/large/Skjorte.jpg

 

 

edit: okei, jeg så på capsen en gang til. Jeg personlig ville ikke gått med den, jeg liker ensfarget eller tofarget; MEN jeg hadde ikke hatt noe imot om noen andre brukte det. For den er faktisk ikke så ille som dere skal ha det til.

 

jo faktisk, ved ettertanke så kunne jeg funnet på å brukt den capsen... hvis jeg hadde skjorta og :)

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

går fint ann å bruke den capsen hvis man har passende antrekk.

 

http://demo2.easywebshop.no/files/large/Skjorte.jpg

 

 

edit: okei, jeg så på capsen en gang til. Jeg personlig ville ikke gått med den, jeg liker ensfarget eller tofarget; MEN jeg hadde ikke hatt noe imot om noen andre brukte det. For den er faktisk ikke så ille som dere skal ha det til.

 

jo faktisk, ved ettertanke så kunne jeg funnet på å brukt den capsen... hvis jeg hadde skjorta og :)

 

Er du helt gal? Hvis man har et så skrikende plagg som den capsen er det siste man gjør å legge til enda et skrikende plagg, som i tillegg har et mønster som bare er nesten likt. Det vil bare se forferdelig ut, trust me...

 

Personlig likte jeg ikke capsen, men herregud, den var ikke så stygg at jeg reagerte noe spesielt. Jeg har sett mye verre, for å si det mildt...

Lenke til kommentar

Nei. Kanskje jeg er av den typen som liker å se noe annet enn cardigans og chinos innimellom.

Haha. Må passe på så du ikke tramper på vi-har-samme-avatar-ligaen ;) Du kan såre følelsene deres

Jeg er en rebel i denne tråden. Samme-avatar-ligaen kler seg pent, men er kjedelige. Blir glad hver gang noen kommer med noe som bryter helt med deres standard.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke liker veldig lyse jeans? Hvite jeans er ok, men veldig lyse jeans?

 

>Er det bare jeg som ikke liker veldig lyse jeans?

>Hvite jeans er ok

>liker ikke veldig lyse jeans

 

wat

 

 

Hvite jeans er helt forjævlig. Lyse denimjeans er derimot ok på jenter :)

Lenke til kommentar

Så en artig kar i byen for et par dager siden.

Han gikk med hvite hansker, blå onepiece og en hvit maske foran hele ansiktet, og lekte en kombinasjon av Michael Jackson-imitator og en av disse mime-folkene.

 

Så også kameraten som gikk med chinos, Lacoste-sko og stor boblejakke som hang over skuldrene, og en caps. Samme maske og hanske. Tok en brukbar moonwalk, men de så latterlige ut.

Lenke til kommentar

Hvite jeans er helt forjævlig.

Synes helt hvite bukser kan være ganske stilig på sommeren med brune sko.

 

Lyse denimjeans er derimot ok på jenter :)

Enig. Slank jente i lyse, hullete jeans med hvit topp og langt bølgete hår i varmen. Herlig.

 

PS: Bare så lenge det lyse er litt spredt/diffust, og ikke en svær flekk på låret på en ellers mørk bukse, eller lignende man finner på syrevaskede jeans.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...