KKake Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Capser bør være en- eller tofarget. Ser ikke noe bra ut sånn som på det bildet nei. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det ser sånn ut Du har peiling, ser jeg. Kritiserer du en albinoekspert? Ja. Misforstå meg rett; Jeg har ingenting i mot slemme kommentarer mot han der (bloggen hans tilsier at han fortjener det), men folk som slenger ut begreper de tydeligvis ikke har peiling på hva betyr er sterkt provoserende. Stil jeg ikke liker å se - Hipster. Bilder i spoiler for sarte sjeler. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jepp, den capsen er heslich! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 OOOOOOOOOMMMMMMMMMMGGGGGGGGGG Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det ser sånn ut Du har peiling, ser jeg. Kritiserer du en albinoekspert? Albinoer har røde øyne, case closed. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 De kan se blå ut i riktig lys. Mvh. en som har ikke mindre enn to albinovenninner. Derimot det at han har naturlig brunt hår tror jeg gjør at vi kan avksrive hele albinoteorien. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 De kan se blå ut i riktig lys. De ser også blå ut når albinoer dør. Så vet du det Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det jeg likte best med bloggen hans var at frisøren han tar bilde av holder på å le seg ihjel. Bet that was awkward. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han er jo fucka deluxe da. I dag kom han på skolen i helt rosa outfit, dvs rosa sko, rosa t-shirt, rosa bukse og matchende rosa solbriller. I auditoriet i dag så spurte lærerne om hvem som turte å drite seg ut foran det meste av skolen i form av å danse. Gjett hvem som dro et par sjuke moves på dansegulvet a? Oh yes... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Haha, så en gammel innvandrerdame som gikk i fullstending rosa outfit i dag. Rosa skjørt, rosa topp, rosa ziphoodie og rosa skjerf. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Glad det ikke er mange gutter som går rundt sånn her på håret. Forøvrig har han masse fine bilder inne på bloggen sin. http://superkidzen.blogg.no/ Drago Malfoy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Les hva jeg skrev, det er det navnet han er kjent som på skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han var en usedvanlig stygg person! Kan ikke se for meg at han ser bra ut i noen ting, egentlig. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Får en 242 følelse av håret der ja 1 Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er ille, ja, men 242? Det er jo en liga for seg selv. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg håper du vet at det finnes folk som bare er latterlig bleke, uten at de nødvendigvis er albinoer? Fant forøvrig noe utrolig sjarmerende på face(Prakteksempel på hvordan folk på skolen min kan gå kledd) : Capsen var artig. Det kunne blitt kult om han hadde brukt den til et passende antrekk. Hva passende antrekk vil si er vanskelig å vite, men bottom line er at capsen var artig. Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg håper du vet at det finnes folk som bare er latterlig bleke, uten at de nødvendigvis er albinoer? Fant forøvrig noe utrolig sjarmerende på face(Prakteksempel på hvordan folk på skolen min kan gå kledd) : Capsen var artig. Det kunne blitt kult om han hadde brukt den til et passende antrekk. Hva passende antrekk vil si er vanskelig å vite, men bottom line er at capsen var artig. Jeg tror du forvekslet ordet "artig" med "stygg" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå