Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Er de fleste her Richy Rich? Er det budsjettet deres? I såfall er det ganske oppsiktsvekkende, 400 - 500+ kroner for en T-skjorte? Er den lagd av gull og har diamantstrø over skulderne?

 

Jeg kommer f.eks fra en veldig velstående familie, men her i gården kjenner alle til verdien av en krone heldigvis. Budsjettet til de fleste her viser at vi har det altfor godt her i landet til tross for at vi whiner som en gjeng utpulte sjimpanser. Hev renten til 10% sier jeg bare.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ikke noe personlig, bare stilen jeg missliker. Den festival, rocka musikkrelaterte stilen jeg prøver å illustrere med bildet, missliker jeg. Både på menn som på kvinner. Store retro solbriller/briller i voldsomme farger, rutete mønstre. Mega stramme svarte, røde eller blå bukser spesielt på menn, ser ikke helt vannrett ut for meg. Ellers så synes jeg metall/svartmetall stil ser helt greit ut. Bare det ikke går over på sutrete emo. Hip-hop liker jeg heller ikke særlig.

post-98729-1222093679_thumb.jpg

 

 

 

Den stilen er kjempe tøff!

 

Litt retro mener jeg ser veldig bra ut.

Ok. Her er vi så uenig som overhode mulig, men bare på akkurat dette punktet. Vi kan fortsatt være venner, det jeg mener er at jeg missliker stilen, ikke menneske under.

Lenke til kommentar
Ikke noe personlig, bare stilen jeg missliker. Den festival, rocka musikkrelaterte stilen jeg prøver å illustrere med bildet, missliker jeg. Både på menn som på kvinner. Store retro solbriller/briller i voldsomme farger, rutete mønstre. Mega stramme svarte, røde eller blå bukser spesielt på menn, ser ikke helt vannrett ut for meg. Ellers så synes jeg metall/svartmetall stil ser helt greit ut. Bare det ikke går over på sutrete emo. Hip-hop liker jeg heller ikke særlig.

post-98729-1222093679_thumb.jpg

 

 

 

Den stilen er kjempe tøff!

 

Litt retro mener jeg ser veldig bra ut.

Ok. Her er vi så uenig som overhode mulig, men bare på akkurat dette punktet. Vi kan fortsatt være venner, det jeg mener er at jeg missliker stilen, ikke menneske under.

 

Skjønner det. Nå er jo dette en tråd hvor du skal si hvilken stil du missliker.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Regner med at de fleste på dette forumet bor egentlig hjemme, så da er det vel ikke så rart at enkelte har en del penger å kaste bort.

 

Men man kan umulig bruke penger "rimelig" når man har 500 - 1000 i budsjett for å handle inn 1 T-skjorte.

Så sinnsykt enig, syns egentlig 300 er ganske dyrt for en t-shorte. Er den dyreste jeg har kjøpt!

Lenke til kommentar
Regner med at de fleste på dette forumet bor egentlig hjemme, så da er det vel ikke så rart at enkelte har en del penger å kaste bort.

 

Men man kan umulig bruke penger "rimelig" når man har 500 - 1000 i budsjett for å handle inn 1 T-skjorte.

Jeg synes dette også er litt voldsomt. Kanskje man har en helt annen pengeverdioppfattning. Penger er i store lapper og kommer inn på bankkortet fra pappas kreditt.

Lenke til kommentar
Regner med at de fleste på dette forumet bor egentlig hjemme, så da er det vel ikke så rart at enkelte har en del penger å kaste bort.

 

Men man kan umulig bruke penger "rimelig" når man har 500 - 1000 i budsjett for å handle inn 1 T-skjorte.

Så sinnsykt enig, syns egentlig 300 er ganske dyrt for en t-shorte. Er den dyreste jeg har kjøpt!

 

Vanlig pris er vel to-tre hundre kroner for t-skjorte. Der mine ligger, kjøpt på kjøpesenter-butikker.

Lenke til kommentar

Prioriteringen mine venner, prioriteringer.. For meg er ikke 4-500+ så mye for en t-skjorte, men jeg ville aldri brukt "mye" penger på f.eks høytalere etc. Noen bruker penger på klær, andre på andre ting.

 

Og verdien av en krone er da vitterlig individuelt? Jeg sier som Carry: I like my money where I can see them, hanging in my closet.

 

Og ser ikke poenget med å klage på kjøpekraft

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Herregud, mange som bruker SYKT mye penger på klær her i tråden. Forbrukersamfunn ftw.

 

Min liste:

Bukse: under tusenlappen. Kjøper helst på salg, så blir ofte billigere. Standard Blend/Selected e.l. Oftest rundt 400-500.

T-skjorte: opp til 300. 300 er det dyreste jeg har (Håkki) pga trykket. Hater alle standard-t-skjorter fra f.eks J&J.

Genser/Ziphood: Genser fra 200 til 400, opp til 500-600 for sistnevnte.

Jakker: Her kan det i motsetning til de andre plaggene være store forskjeller i kvalitet, så kan godt gå opp til 1500.

Sokker: 20-30 per par. Stripete sokker!

Boxer: 3 pack for 150 på H&M ^^ Jeg liker farger på dette :p

 

 

--

 

Stiler jeg ikke liker.. veldig baggy/soss/overdreven retro.

 

Stilen min er ganske hipp som happ. Ullgensere, Håkkiskjorter, Carlingsgensere, metalbandskjorter, Selected-bukser, laaang lue strikket av dama, frakk, metaljakke med patch bak, skjerfet mora mi hadde på gymnaset.. :p

 

Jeg synes vel det er viktigere ting å bruke pengene på... f.eks sette dem i banken :D

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...