lokeland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Jeg ser at hun kan se bra ut uten det grusomme plagget, men hun ser absoulutt ikke bra ut med det. (Nei "men hun er litt fin til tross for det hun har på seg." er ikke et gyldig argument her. ) Exactly my point! Har litt med hvem som bærer antrekket og hvordan de bærer det. Men hvis noen har ordentlig bevis på lager; post. Endret 25. april 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvorfor kjøpe noe som er mindre pent, om man kan kjøpe noe penere? Trenger ikke alltid kle seg pent for å se bra ut (ja, jeg mener man kan se bra ut selv i en hettegenser). There you go. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kan ikke helt se hvordan jeg kan bevise smak. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 gravide kvinner i minimale klær...STYGT!!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 gravide kvinner i minimale klær...STYGT!!! Like so? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Og jeg takler forresten ikke cardigans! Synes det er et altfor kleint plagg Wait, whaat? Vennligst utdyp. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Og jeg takler forresten ikke cardigans! Synes det er et altfor kleint plagg Wait, whaat? Vennligst utdyp. Jo, jeg assosierer det med en litt klysete stil. Ikke vondt ment, men jeg føler meg ikke spesielt vel i cardigan. Synes det blir et for kleint plagg for min smak Uenig? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 What, du misliker cardigans? :!: Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg liker ikke å bruke cardigan selv nei. Jeg synes ikke det er pent. Men jeg liker f.eks. chinos, jumpers, piquet og v-necks. Klær som går under "samme kategori", men ikke cardigans. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 gravide kvinner i minimale klær...STYGT!!! Like so? Røyken fungerer utmerket som tilbehør. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Glad det ikke er mange gutter som går rundt sånn her på håret. Forøvrig har han masse fine bilder inne på bloggen sin. http://superkidzen.blogg.no/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 I helvette for en blogg! Fyren vil jo til paradise da, haha. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Haha, også Burberry-mønsteret som bakgrunnsbilde da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Han var jo hunnstygg, Så ut som ei skikkelig lesbe på et par av bildene. Og de brillene var jo så mismatch med hodet hans som du kan få det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jøsses, visste ikke at Silas fra Da Vinci-koden benyttet seg av blogg.no-platform. Jaja, underkastelse krever vel litt blogging på fritiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå