nybb Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 mobber du Knut Nærum? Mobbing er plaging over lengre tid, så nei... Men, han er et veldig godt eksempel ja. Makan til stygg klesstil. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 mobber du Knut Nærum? Mobbing er plaging over lengre tid, så nei... Men, han er et veldig godt eksempel ja. Makan til stygg klesstil. Det er deilig å kverrulere! Og Nærum kjører stil all the way! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Men at den er pen, det kan diskuteres.... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 mobber du Knut Nærum? Mobbing er plaging over lengre tid, så nei... Men, han er et veldig godt eksempel ja. Makan til stygg klesstil. Det er deilig å kverrulere! Og Nærum kjører stil all the way! Jeg vet! Kverrulering styrker selvtilliten! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 trenger man gå pent kledd hele tiden? Jeg går ikke i dress til vanlig, men jeg sier ikke nei når jeg blir spurt om å ta den på meg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Du vet du kan gå pent kledd uten å dra på deg en dress? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg ser poenget ditt, men jeg føler fortsatt at en skal se bra ut når man beveger seg ut av huset... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hva som ser bra ut er subjektivt. Var jo en viss forumbruker her inne som gikk på skolen i tee, vest, chinos med strikk *host* Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hva hvis knut bor i nytt på nytt studioet da? Da er jo det huset hans. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hva som ser bra ut er subjektivt. Var jo en viss forumbruker her inne som gikk på skolen i tee, vest, chinos med strikk *host* Hehe, kjeften din! Det er lenge siden og jeg har lært... Skjønner ikke hva jeg tenkte på, egentlig...det så jo helt jævlig ut Endret 25. april 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Men, han er et veldig godt eksempel ja. Makan til stygg klesstil. Du har ikke peiling. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Men, han er et veldig godt eksempel ja. Makan til stygg klesstil. Du har ikke peiling. Så du føler deg truffet? Jeg har veldig god peiling, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Når du er en av landets mest intelligente personer har ikke måten du kler deg på så mye relevans. Yeah, I know. Vi er på moteforumet, bla bla. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvorfor kjøpe noe som er mindre pent, om man kan kjøpe noe penere? Trenger ikke alltid kle seg pent for å se bra ut (ja, jeg mener man kan se bra ut selv i en hettegenser). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvorfor kjøpe noe som er mindre pent, om man kan kjøpe noe penere? Trenger ikke alltid kle seg pent for å se bra ut (ja, jeg mener man kan se bra ut selv i en hettegenser). +1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvorfor kjøpe noe som er mindre pent, om man kan kjøpe noe penere? Trenger ikke alltid kle seg pent for å se bra ut (ja, jeg mener man kan se bra ut selv i en hettegenser). +1 Så klart kan en se bra ut i hettegenser: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 KongKake og McBitch: I demand proof. Når det gjelder Nærum, kjører en stil han virker komfortabel med, den er ikke stygg eller "feil" på noen måte, og at noen synes han hadde sett bedre ut om han kledde seg annerledes, er ikke det så interessant. Det hadde blitt veldig kjedelig om alle skulle gå med chinos og skjorte, evt, med n V-hals over som litt krydder. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 KongKake og McBitch: I demand proof. I bring proof: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg ser at hun kan se bra ut uten det grusomme plagget, men hun ser absoulutt ikke bra ut med det. (Nei "men hun er litt fin til tross for det hun har på seg." er ikke et gyldig argument her. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå