KKake Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg vurderer seriøst å kjøpe den Darth Vader zip-hooden. Just for the fun. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvis den kommer med lightsaberen så hiver jeg meg på. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg vil si at jeg har ganske "pen og straight" stil når det gjelder klær. Chinos, jeans, strikket gensere med piquet eller skjorte under. Men å bruke jeans og hettegenser på skolen, gjør meg ingenting. Jeg liker å variere klesstilen min. Jeg har også en sort og grå glidelåshettegenser som jeg bruker ofte, med en kul t-shirt under. De er jo kult å variere litt sånn. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg synes ikke det er kult å variere på en måte som gjør at jeg selv synes ser dass ut. Men det er jo en smaksak, mange mener jo at hettegenser er pent, mens cardigan er homsete. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har ikke noe problem med hettegenser, men pent er det ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nei jeg tror ikke noen i fullt alvor kan kalle hettegenser pent, særlig etter å ha sett de to skrekkeksemplene på forrige side Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ja det er klart. Jeg liker hettegensere iallefall. Og jeg takler forresten ikke cardigans! Synes det er et altfor kleint plagg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nei jeg tror ikke noen i fullt alvor kan kalle hettegenser pent, særlig etter å ha sett de to skrekkeksemplene på forrige side Jeg tror du overså at det var en star wars hettegenser, og det er tøft. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Den er stygg, uavhengig av kvaliteten på filmen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har ikke noe problem med hettegenser, men pent er det ikke. Pent er det ikke, men trenger ikke være pent kledd til alle tider. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvorfor kjøpe noe som er mindre pent, om man kan kjøpe noe penere? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Litt tighte hettegensere, med lyse farger, og uten noe særlig mønster er mye penere enn en svær, sort hettegenser med No Fear, Fox eller andre bil- eller crossmerker! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Den er stygg, uavhengig av kvaliteten på filmen Hvorfor kjøpe noe som er mindre pent, om man kan kjøpe noe penere? Av og til er komfort det som er mest ønsket, sånn som nå, når jeg er syk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Samboeren min ønsket faktisk at jeg skulle bruke hettegenser oftere. Hva skal man liksom si til det..? Uansett, jeg har et par hettegensere med zip, men kun til bruk hjemme og under jakke ved kjappe turer til butikken. Men jeg skal ikke dra alle hettegensere under én kam. Det finnes jo de som faktisk representerer litt stil: Nei, det er ingen tvil. Hoodies er for Drugs addicts og Chiuauaer. Endret 25. april 2010 av lokeland Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hahahahahahahaha, den øverste! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Den er stygg, uavhengig av kvaliteten på filmen Siden det er en Star Wars ziphoodie er den ikke stygg, den er rå. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Forresten! Noe jeg synes er utrolig stygt! Jeans + dressjakke + pluss farget t-skjorte med mønster under! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 mobber du Knut Nærum? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) mobber du Knut Nærum? Tenkte det samme. Knut Nærum drar den stilen slik ingen andre kan! Endret 25. april 2010 av lokeland Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nei han får det til. Selv synes jeg det ser dumt ut med skjorte, slips, dressjake og jeans. Det blir bare feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå