hvorre Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hehe, jeg bare kødder med deg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Skjorte med åpne knapper er jo greit? Selvfølgelig, 3-4 knapper åpent kan bli drøyt, men de to øverste (se bort fra den aller øverste) er helt normalt. Ser bare teit ut med en helt oppkneppet skjorte under f.eks. en v-hals, med mindre du har slips eller sløyfe. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Skjorte med åpne knapper er jo greit? Selvfølgelig, 3-4 knapper åpent kan bli drøyt, men de to øverste (se bort fra den aller øverste) er helt normalt. Ser bare teit ut med en helt oppkneppet skjorte under f.eks. en v-hals, med mindre du har slips eller sløyfe. Enig Lenke til kommentar
Nash Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Min slimfit skjorta är ganska öppen när jag stekar i sommar Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Mann som kjører stil. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 shoop, jeg veit om mange jenter som klarer å kle seg, men det er når dem først vil. Og det er når vi drar ut på byen, shopping og teater/kino. På skolen kan dem finne på å komme i joggebukse osv, synd, men da blir det hvertfall sterk kontrast når dem kler seg pent. Og når jeg tenker meg om kler vell 80% av jentene bra, når dem går inn for det. Jeg kan være delvis enig med deg i det der. Men jeg holder meg til utsagnet om at jeg syns jenter flest har dårlig stil. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Min slimfit skjorta är ganska öppen när jag stekar i sommar på Stureplan Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Skjorte med åpne knapper er jo greit? Selvfølgelig, 3-4 knapper åpent kan bli drøyt, men de to øverste (se bort fra den aller øverste) er helt normalt. Ser bare teit ut med en helt oppkneppet skjorte under f.eks. en v-hals, med mindre du har slips eller sløyfe. +1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) I Sverige stekar man i Båstad, Marstrand eller Vissby. Hur fett som helst! In the summer that is. Endret 21. april 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg kan være delvis enig med deg i det der. Men jeg holder meg til utsagnet om at jeg syns jenter flest har dårlig stil. Enig. Jeg ser sjelden jenter som jeg ikke synes har kjedelig stil. I Sverige stekar man i Båstad, Marstrand eller Vissby. Hur fett som helst! In the summer that is. Marstrand <3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Marstrand er utrolig pent! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) I Sverige stekar man i Båstad, Marstrand eller Vissby. Hur fett som helst! In the summer that is. indeed. Stockholmsveckan i Visby er sjuk. Dritfint der, vært der et par ganger. Da er det mye skumpa. Men obviously så drar de virkelige stekerne til Troppan (Stureplans-slang for St.Tropez). Har bodd i Sthlm et par år. Endret 22. april 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg kan være delvis enig med deg i det der. Men jeg holder meg til utsagnet om at jeg syns jenter flest har dårlig stil. Enig. Jeg ser sjelden jenter som jeg ikke synes har kjedelig stil. Hvor ofte ser du gutter på gaten du ikke syntes har kjedelig stil da ? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Marstrand er utrolig pent! Og sinnsykt dyrt! en Sailracing tskjorte til 1200;- Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg ser en daglig som går rundt med en helt svart frakk, svarte klær og svarte converse sko. Selve problemet er det han har på hodet. En kineserhat av denne typen her, bare litt lysere. Og dette går han alltid med. Det ser så fulstendig tåpelig ut. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er det i Oslo? For da har jeg sett han også. Han ser latterlig ut Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det er i Oslo ja Det ser ut som han er på vei ut i rismarkene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Eller kanskje han er en samurai? Men må si det var en litt spesiell hatt å bruke på byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå