Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjorte med åpne knapper er jo greit?

Selvfølgelig, 3-4 knapper åpent kan bli drøyt, men de to øverste (se bort fra den aller øverste) er helt normalt. Ser bare teit ut med en helt oppkneppet skjorte under f.eks. en v-hals, med mindre du har slips eller sløyfe.

 

Enig

Lenke til kommentar

shoop, jeg veit om mange jenter som klarer å kle seg, men det er når dem først vil. Og det er når vi drar ut på byen, shopping og teater/kino. På skolen kan dem finne på å komme i joggebukse osv, synd, men da blir det hvertfall sterk kontrast når dem kler seg pent. Og når jeg tenker meg om kler vell 80% av jentene bra, når dem går inn for det.

 

Jeg kan være delvis enig med deg i det der.

Men jeg holder meg til utsagnet om at jeg syns jenter flest har dårlig stil.

Lenke til kommentar
Jeg kan være delvis enig med deg i det der.

Men jeg holder meg til utsagnet om at jeg syns jenter flest har dårlig stil.

 

Enig. Jeg ser sjelden jenter som jeg ikke synes har kjedelig stil.

 

I Sverige stekar man i Båstad, Marstrand eller Vissby. Hur fett som helst! In the summer that is.

 

Marstrand <3

Lenke til kommentar

I Sverige stekar man i Båstad, Marstrand eller Vissby. Hur fett som helst! In the summer that is.

 

indeed. Stockholmsveckan i Visby er sjuk. Dritfint der, vært der et par ganger. Da er det mye skumpa. Men obviously så drar de virkelige stekerne til Troppan (Stureplans-slang for St.Tropez).

 

Har bodd i Sthlm et par år. :)

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Jeg ser en daglig som går rundt med en helt svart frakk, svarte klær og svarte converse sko. Selve problemet er det han har på hodet. En kineserhat av denne typen her, bare litt lysere.

 

5247Chinese_hat.jpg

 

Og dette går han alltid med. Det ser så fulstendig tåpelig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...