Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har ikke noe å si om noe koster 3000 til sammen, herregud. Vanligvis går jeg kledt med noe som til sammen koster rundt dobbelt så mye, og jeg tror ikke det er så uvanlig.

 

 

Sier meg enig med deg.. Det er ikke så uvanlig.

De fleste bukser koster jo halvparten av det folk mener er så utrolig mye for et antrekk..

Lenke til kommentar
Det har ikke noe å si om noe koster 3000 til sammen, herregud. Vanligvis går jeg kledt med noe som til sammen koster rundt dobbelt så mye, og jeg tror ikke det er så uvanlig.

 

Jo det vil jeg si er veldig uvanlig.

Du skjønner, klær er ikke verdt så mye penger. Samma om det hadde vært kongen som hadde laget dem.

En bukse er ikke bedre selv om den er laget av en mesterdesigner. Materialet er omtrent det samme, tiden det tok å lage den er omtrent det samme, og det er kun et visst antall måter en bukse kan passe et menneske på. Den skal bekle to lange ben som stort sett vil resultere i et design som innebærer to syllindere.

 

Jeg vil si at gjennomsnittet i verdien på et antrekk folk flest bruker ligger på rundt 1500 kroner.

 

Nå skal jeg ikke få alle til å mene det samme, men personlig mener jeg at :

En bukse bør koste under 500 kroner

En skjorte under 400

T-skjorte under 50

Genser under 400

Sko under 700

Jakke under 1700

 

Kanskje kun om vinteren at jeg har på meg alt dette samtidig, og da er jeg verdt litt mer. Men stort sett går jeg bare i bukse og skjorte. Kanskje en jakke over for varmens skyld.

 

Hadde vært kult om andre kunne følge malen jeg lagde over, og kommet med sine topp-priser på klær.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Okei, skal følge din og lage min ca.

 

Bukse under 1500, helst rundt en tusenlapp og under.

Skjorte under 700.

T-skjorte under 700.

Genser under 1000.

Sko under 1500.

Jakke under 5000.

 

Rundt der kanskje? Det er hva jeg anser allminnelig. Om folk går med klær til 1000000 bryr jeg meg ikke sålenge det faktisk ser bra ut.

Lenke til kommentar

En bukse bør koste under 1500

En skjorte under 1200 - billige skjorter får lett stygg krage

T-skjorte under 400

Genser under 1200 - En god ullgenser varer lenge for min del, i motsetning til en vanlig v-hals.

Sommersko under 700

Vintersko under 2000

Sommerjakke under 1500

Vinterjakke under 3000

Merk: Vinterjakke er den typiske losjakken o.l til hverdags.

 

Nå skal det sies at dette er snakk om basis-klær som jeg synes det er greit å legge litt ekstra i. Jeg kan godt finne klær en del billigere enn dette, men da forventer jeg ikke at de skal være til neste år.

Lenke til kommentar

bukse under 2000 - er glad i bukser så liker å legge ut litt ekstra her

skjorte under 800

tskjorte under 400

genser under 1000

sko under 1500 - akkurat som bukser er dette også noe jeg samler på/liker

jakke under 3000

 

skjønt dette er den norske prisen, jeg foretrekker å handle fra utlandet med mindre jeg kjøper impulsivt mens jeg er ute. sparer som regel noen lapper på den måten

 

bruker ikke så mange plagg på likt, så et antrekk kommer på under 5000 uansett.

feks bukse til 1400 + tskjorte til 300 + jakke til 2000 + sko til 800

Lenke til kommentar

Ikke noe personlig, bare stilen jeg missliker. Den festival, rocka musikkrelaterte stilen jeg prøver å illustrere med bildet, missliker jeg. Både på menn som på kvinner. Store retro solbriller/briller i voldsomme farger, rutete mønstre. Mega stramme svarte, røde eller blå bukser spesielt på menn, ser ikke helt vannrett ut for meg. Ellers så synes jeg metall/svartmetall stil ser helt greit ut. Bare det ikke går over på sutrete emo. Hip-hop liker jeg heller ikke særlig.

post-98729-1222093679_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ikke noe personlig, bare stilen jeg missliker. Den festival, rocka musikkrelaterte stilen jeg prøver å illustrere med bildet, missliker jeg. Både på menn som på kvinner. Store retro solbriller/briller i voldsomme farger, rutete mønstre. Mega stramme svarte, røde eller blå bukser spesielt på menn, ser ikke helt vannrett ut for meg. Ellers så synes jeg metall/svartmetall stil ser helt greit ut. Bare det ikke går over på sutrete emo. Hip-hop liker jeg heller ikke særlig.

post-98729-1222093679_thumb.jpg

 

 

Den stilen er kjempe tøff!

 

Litt retro mener jeg ser veldig bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...