Atald Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Dristig utringning. Og for frekk hatt. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Med så digg vær som det har vært i Oslo i dag kan man være litt dristig! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Her våkna jeg til nysnø ute. Det var deprimerende det. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Snø og vind her i Tromsø. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Var på Metallicakonsert tirsdag og onsdag, så litt av hvert når det kommer til stil og klær. Greit, stereotypien av en som liker heavy musikk har ikke særlig til smak. Det går vel i jeans og t-skjorte. Til min forbauselse så jeg en i køen stå der med lilla onepiece (føler meg skitten bare jeg skrev det ordet) på en Metallicakonsert! Angrer så utrolig på at jeg ikke tok bilde for det var for absurd til å være sant. Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Folk som går med onepiece i offentligheten er bare latterlig å se på. Er du hjemme og slapper av eller noe er det greit, men ute i offentligheten?! WTF?! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Støtter det med OnePiece. Styggeste klesplagget ever. Koster over 1000,- for den óg! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Denne frekke hatten fra Henri Lloyd. Her vist frem av fkm! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vel, da har jeg vært litt paparazi i dag. Prøvde å ta et HQ-bilde av OnePiece i fargene stars and stripes og joggebukse + Uggs -komboen, men siden mobilen hang seg og denne gjengen beveget seg fort ble det et lavkvalitetsbilde siden jeg måtte zoome, men bedre enn ingenting. Sier bare; Welcum to mah hood! Lenke til kommentar
Porto Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 haha, ikke så vanskelig for meg å gjenkjenne de på det bildet der, nei. men, onepiece er så jævlig stygt! har ikke ord for hvor mye jeg hater det, egentlig. At folk viser seg offentlig i en sånn er for meg bare merkelig. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 haha, ikke så vanskelig for meg å gjenkjenne de på det bildet der, nei. men, onepiece er så jævlig stygt! har ikke ord for hvor mye jeg hater det, egentlig. At folk viser seg offentlig i en sånn er for meg bare merkelig. endelig noen som har skjønt det! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Haha, ja, du vet hva vi har å stri med her i Hof. OnePiece er jævlig stygt ja, spesielt nå som disse norske og amerikanske utgavene har begynt å florere. Hvem har lyst til å se ut som et ødelagt nasjonalflagg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Så han kjekkasen her på vei hjem fra jobb i dag. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Fin matching mellom høst- og vinterkamuflasje der ja. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Må joine mislikingen av Onepiece. Ser så latterlig ut. Lenke til kommentar
Bappi Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 stil alá kongkake er...meh for eksempel disse eller disse. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Du mener det at stil ála meg er Nike Hyperdunk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå