hvorre Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Russeklær er forsåvidt ok i russetiden...å bruke dem i andre anledninger blir bare feil Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Badest-outfit convention? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Død. Jeg tror ikke at off-topic og sosial-delen av diskusjon.no liker å bli latterliggjort her Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Forumtreff for sosialdelen og landsmøte for Rød Ungdom i samme slengen vet du, slår ikke feil Endret 9. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Værste er at noen "folk" går kledd sånn til vanlig! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Måtte bare ha et bilde av uggs for menn, har vanskelig for å holde meg seriøs når jeg støter på en. Verste eksempelet opplevde jeg i Antibes da jeg møtte på en med adidas-treningsbukse, rolex (nyrik, selvfølgelig) og uggs - midt på sommeren. Flaut Endret 9. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er det i Oslo? Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Moteløvens svar på gangsternes XXXXXL t-skjorter? Lurer på hva slags dyr han var i slosskamp med for å få de riftene i buksa. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Moteløvens svar på gangsternes XXXXXL t-skjorter? Lurer på hva slags dyr han var i slosskamp med for å få de riftene i buksa. Det var nok med en chihuahua. Kanskje han ville ha det fine halsbåndet dens. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er det i Oslo? Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ... Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Aha, ja, daså. Vet bare at Fjord1 har en del hurtigbåter til/fra Bergen og et par busser, så da tenkte jeg at de kanskje hadde noen taxibusser også. Men en av byene i Sogn og Fjordane høres jo mer logisk ut egentlig. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er det i Oslo? Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ... Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg. Ah...bebyggelsen i bakgrunnen var bare litt Oslo-ish... Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Er det i Oslo? Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ... Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg. Men er det ikke en buss fra Nettbuss som står der også? Har aldri sett Nettbuss-busser i Sogn og Fjordane. Endret 10. april 2010 av Jassogitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg tror ikke at off-topic og sosial-delen av diskusjon.no liker å bli latterliggjort her Jeg hater å måtte skuffe deg, men jeg har vært på endel av forumtreffene for off-topic delen. Vi ser ikke sånn ut, det bildet var rent forferdelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Jeg tror ikke at off-topic og sosial-delen av diskusjon.no liker å bli latterliggjort her Jeg hater å måtte skuffe deg, men jeg har vært på endel av forumtreffene for off-topic delen. Vi ser ikke sånn ut, det bildet var rent forferdelig. Av bildeURL'en, ser det ut som en blitzgjeng Endret 10. april 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er det i Oslo? Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ... Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg. Eg kan rapportere frå Førde, og bringe den gledelige nyheita om at det der heldigvis ikkje er her heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå