Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det i Oslo? :hmm:

 

Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. :p Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ...

Lenke til kommentar

Er det i Oslo? :hmm:

 

Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. :p Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ...

Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg.
Lenke til kommentar

Er det i Oslo? :hmm:

 

Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. :p Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ...

Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg.

 

Ah...bebyggelsen i bakgrunnen var bare litt Oslo-ish...

Lenke til kommentar

Er det i Oslo? :hmm:

 

Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. :p Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ...

Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg.

Men er det ikke en buss fra Nettbuss som står der også? Har aldri sett Nettbuss-busser i Sogn og Fjordane.

Endret av Jassogitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tror ikke at off-topic og sosial-delen av diskusjon.no liker å bli latterliggjort her :tease:

 

Jeg hater å måtte skuffe deg, men jeg har vært på endel av forumtreffene for off-topic delen.

Vi ser ikke sånn ut, det bildet var rent forferdelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg tror ikke at off-topic og sosial-delen av diskusjon.no liker å bli latterliggjort her :tease:

 

Jeg hater å måtte skuffe deg, men jeg har vært på endel av forumtreffene for off-topic delen.

Vi ser ikke sånn ut, det bildet var rent forferdelig.

Av bildeURL'en, ser det ut som en blitzgjeng ;)

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Er det i Oslo? :hmm:

 

Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. :p Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ...

Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg.

 

Eg kan rapportere frå Førde, og bringe den gledelige nyheita om at det der heldigvis ikkje er her heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...