Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gutta som bruker dress der, har faktisk veldig god passform og veit hvordan en dress skal sitte. At dem ikke har fashionsens er en annen sak. Petter Pilgaard kjører veldig mye pent noen ganger, men noen ganger blir det litt for tacky. De gangene jeg har sett han ute på byen, så var det hvertfall gjennomført classy.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det verste er når vennene mine bruker brunkrem. Faen, det er GAY. Altså jeg ser noen på skolen min 50 meter unna, og man kan se at personen bruker brunkrem..

Lenke til kommentar

Så dette er nå du kommer ut av skapet, Vertical^ ? hay.gif

Haha, thrice :p

Neida. Har absolutt ingenting i mot pupper, men trenger da ikke dra den verste show-off'en heller, så alle kan se. Hadde jeg ikke måtte sensurere ansiktet, hadde dere sett hvor mye brunkrem og pudder hun bruker i tillegg. Er ikke et pent syn.

Lenke til kommentar

101902_s.jpg

101903_s.jpg

Russeklær er så vannvittig stygt! Det er enormt mange som går i ekstrem-harry joggebukser for tiden. Likevel er det de plysjlignende hettegenserne som plager meg mest. Hvorfor mister folk all sin fornuft(som de vel egentlig ikke hadde i utgangspunktet) så snart russetiden er nevnt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...