Frigata Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Lurar på om TV3 sponsar deltakarane med alle dei FÆLE plagga dei brukar i serien, spesielt på parsermoniane, pandoras eske og når det kjem inn nye deltakarar ?? Eller står det verkeleg så dårleg til med Fest-Bærumsungdommen om dagen? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har jo sett en del greie ting hittil, en del pene chinos, loafers og skjorter. Men er enig i at standarden generelt sett er skuffende. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 De gutta som bruker dress der, har faktisk veldig god passform og veit hvordan en dress skal sitte. At dem ikke har fashionsens er en annen sak. Petter Pilgaard kjører veldig mye pent noen ganger, men noen ganger blir det litt for tacky. De gangene jeg har sett han ute på byen, så var det hvertfall gjennomført classy. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Fyren som ligger i front hadde jo fantastisk stil... :!: Og jeg snakker ikke bare om det han har på seg på bildet, men hele typen generelt gjennom hele programmet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) En helt sinnsyk utringning, og sikkert "litt" push-up.. Endret 8. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Så dette er nå du kommer ut av skapet, Vertical^ ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det verste er når vennene mine bruker brunkrem. Faen, det er GAY. Altså jeg ser noen på skolen min 50 meter unna, og man kan se at personen bruker brunkrem.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Så dette er nå du kommer ut av skapet, Vertical^ ? Haha, thrice Neida. Har absolutt ingenting i mot pupper, men trenger da ikke dra den verste show-off'en heller, så alle kan se. Hadde jeg ikke måtte sensurere ansiktet, hadde dere sett hvor mye brunkrem og pudder hun bruker i tillegg. Er ikke et pent syn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Så dette er nå du kommer ut av skapet, Vertical^ ? Haha. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er ikke en pen stil, men jeg liker jo å se den så lenge det ikke er kjæresten min. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I have no problem with this. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ikke akkurat noe sjokk det da Dorian Men fjortenårige brunkremtøses som skal overkompansere et mindre pent ansikt med pupper er ikke helt min type jenter. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I have no problem with this. Tviler ikke Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I have no problem with this. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 En helt sinnsyk utringning, og sikkert "litt" push-up.. Hvordan mislike noe så vakkert? Dette vil jeg se mer av! Lenke til kommentar
geil Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ikke akkurat noe sjokk det da Dorian Men fjortenårige brunkremtøses som skal overkompansere et mindre pent ansikt med pupper er ikke helt min type jenter. Problem solved. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg så 242-tendenser her i Bergen, på en manekeng i et butikkvindu i dag. Kommer tilbake med crappy mobilbilde snart. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fikk endelig ny mobil med ett brukbart kamera i går, så jeg skal prøve å leke litt paparazzi på skolen fremover...gled dere! Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Russeklær er så vannvittig stygt! Det er enormt mange som går i ekstrem-harry joggebukser for tiden. Likevel er det de plysjlignende hettegenserne som plager meg mest. Hvorfor mister folk all sin fornuft(som de vel egentlig ikke hadde i utgangspunktet) så snart russetiden er nevnt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå