Bebeluv Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Vent nå litt, du foretrekker skjorter i polyester? hahaha polyester ja... Sikkert fint og behagelig det. Ikke undervurder polyester! Dress to kill! Polyester legger ikke igjen materialer på åstedet! Haha. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg så faktisk flere folk i fulle dresser i påskefjellet. Av denne typen. Skal sies at de jeg så var enda freshere i mer 3ndy farger. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 De fleste som kjører i slike drakter, er jo ofte drevne fristilkjørere, som må ha jumpsuites for å unngå snø på ubehagelige steder! Men, den typen håper jeg er forbeholdt tyskere og dansker i påskefjellet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Henta ut noe snacks fra månedens Mann, haha. Med teksten: Slips trenger absolutt ingen skjorte. Annet sitat fra bladet: Et merke som stadig får nye stjerner i margen av Mann's trendredaksjon, er g-star raw. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Flaut at du kjøper Mann Anus... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Tror du virkelig jeg brukte 69,- på Mann? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Vel, du vet prisen og har tatt bilder, alt tyder på det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Haha, jeg leste det bladet i forrige uke mens jeg klippet meg. Frisøren og jeg lo godt av forslagene, og at modellen så ut som vokalisten i The Darkness. Det var absolutt ingen gode tips i det bladet, og alle klærene var overpriset og dårlig satt sammen. Amateur hour. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jobber i kiosk, så leste det der Alle de 11 "stilene" som var representert i bladet var helt jævlige¨. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Haha, kom det bladet ut i forrige uke? G-Star har jo blitt brukt av eldre menn som desperat prøver å virke yngre og douchebags i flere år. Legg gjerne ut flere bilder, Anews. Endret 5. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 what is this i don't even Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ser ikke bra ut. Det bildet har vært postet før om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det stemmer, jeg har postet det en gang.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nå så ikke jeg på Paradise Hotel i fjor, men har registrert at Petter Pilgaard vant (han har jo vært mye i media etter det). Er ikke det han som står ved siden av karen med den tatoverte armen i lufta? Ligner i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå