Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Haha...skjønner ikke folk at det ser helt "kårny" ut med x-antall strikk opp etter bena?...Jeg må innrømme at jeg selv har brukt ett strikk rundt hver ankel, men av praktiske årsaker...Man trenger ikke flere en ett per ben! ...det syntes jeg ikke er så stygt? eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha...skjønner ikke folk at det ser helt "kårny" ut med x-antall strikk opp etter bena?...Jeg må innrømme at jeg selv har brukt ett strikk rundt hver ankel, men av praktiske årsaker...Man trenger ikke flere en ett per ben! ...det syntes jeg ikke er så stygt? eller hva mener dere?

Dritstygt. Om buksene er for lange, få moren din til å legge dem opp, eller ikke kjøp for lange bukser i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

For de som ønsker seg en slik stil, så har jeg en guide her på svensk:

Så fixar du stilen

Håret: Ska antingen vara färgat vitt eller svart. Föna och använd plattång för att hela håret ska bli rakt. Få till spretig-heten med vax - men det måste vara "billiga" märken som d:fi eller dax wax.

Ansiktet: Brun utan sol, brunkräm eller foundation. Det gör inget om det blir ränder eller flammigt, allt är tillåtet.

Munnen: Ett lager med Idominsalva gör läpparna fylliga och rosa.

Ögonen: Ett par solbrillor får gärna sitta på jämt.

Jeans: Byxorna ska vara av märket Evisu jeans. Går helst i tygskor,

Tofsar:3- 20 snoddar, gärna i olika färger som sätts längs med smalbenen så att byxorna kläms åt.

exempelvis från Fred Perry.

Strumpor: Antingen vita tubsockor från Intersport, eller halva små strumpor.

Takk til Expressen.se for guiden. :)

Mer PJ -snacks her.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Beryktede side 242! :ohmy:

Er utrolig mange videoer\bilder satt sammen av disse PJ-ene på Youtube. Fant det for et par dager siden, og fant deretter en haug med bilder på Google som jeg postet her.

Trodde først alle bildene bare var tull, men innså at denne stilen er høyst populær blandt idioter i Sverige..

Lenke til kommentar

Husker hvor skremt jeg ble når fetteren min fra Sverige viste meg en av disse PJ-filmene for en stund siden. Tror faktisk jeg postet den tidligere her i tråden. :p Men 242 slår alt. Alle de grusomme bildene. :cry:

Nesten så jeg ikke tør å dra til Sverige igjen. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Side 242 var forferdelig.

Det som likevel slo meg når jeg så på de bildene/filmene: Det kan da umulig være bra for håret å ha så mye voks i det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...