Pus_1808 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Haha...skjønner ikke folk at det ser helt "kårny" ut med x-antall strikk opp etter bena?...Jeg må innrømme at jeg selv har brukt ett strikk rundt hver ankel, men av praktiske årsaker...Man trenger ikke flere en ett per ben! ...det syntes jeg ikke er så stygt? eller hva mener dere? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Verden går jo ikke akkurat under om du bruker det f.eks. når du sykler, men det blir jo ikke akkurat penere enn det var fra før av. Endret 3. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Haha...skjønner ikke folk at det ser helt "kårny" ut med x-antall strikk opp etter bena?...Jeg må innrømme at jeg selv har brukt ett strikk rundt hver ankel, men av praktiske årsaker...Man trenger ikke flere en ett per ben! ...det syntes jeg ikke er så stygt? eller hva mener dere? Dritstygt. Om buksene er for lange, få moren din til å legge dem opp, eller ikke kjøp for lange bukser i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Først holdt jeg på å spy, så begynte jeg nesten å grine. 242 er den verste siden på lenge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fy faen, det er lenge siden jeg har sett noe så kjipt som 242. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg tror jeg dør, så mye grusomt har jeg ikke sett på lenge. Heller en gore-thread på 4chan enn side 242. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Side 242 burde sensureres! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) For de som ønsker seg en slik stil, så har jeg en guide her på svensk: Så fixar du stilen Håret: Ska antingen vara färgat vitt eller svart. Föna och använd plattång för att hela håret ska bli rakt. Få till spretig-heten med vax - men det måste vara "billiga" märken som d:fi eller dax wax. Ansiktet: Brun utan sol, brunkräm eller foundation. Det gör inget om det blir ränder eller flammigt, allt är tillåtet. Munnen: Ett lager med Idominsalva gör läpparna fylliga och rosa. Ögonen: Ett par solbrillor får gärna sitta på jämt. Jeans: Byxorna ska vara av märket Evisu jeans. Går helst i tygskor, Tofsar:3- 20 snoddar, gärna i olika färger som sätts längs med smalbenen så att byxorna kläms åt. exempelvis från Fred Perry. Strumpor: Antingen vita tubsockor från Intersport, eller halva små strumpor. Takk til Expressen.se for guiden. Mer PJ -snacks her. Endret 3. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Takk, på tide å bruke språkkunnskapene mine! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Bare hyggelig, forventer å se PJ-bilder av deg i bildetråden nå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Beryktede side 242! Er utrolig mange videoer\bilder satt sammen av disse PJ-ene på Youtube. Fant det for et par dager siden, og fant deretter en haug med bilder på Google som jeg postet her. Trodde først alle bildene bare var tull, men innså at denne stilen er høyst populær blandt idioter i Sverige.. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Side 242 burde bli en egen låst sticky, som står der for å minne oss på hvor jævelige folk kan bli, og hvor galt det kan gå. Som ett lite monument til hvordan du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ellers synes jeg disse har gått ut av mote en stund nå: "Jeg synes ikke Elvis var så populær". Det går ikke an å si. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg ser for meg at 242 blir et slags referansepunkt. "Åh! Jeg har ALDRI sett noe så jævlig før!" - 242. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Word up...det var rett og slett helt jævlig! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Husker hvor skremt jeg ble når fetteren min fra Sverige viste meg en av disse PJ-filmene for en stund siden. Tror faktisk jeg postet den tidligere her i tråden. Men 242 slår alt. Alle de grusomme bildene. Nesten så jeg ikke tør å dra til Sverige igjen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg vet ikke hva som er værst av musikken, håret eller klærne. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Musikken er jo superb! " Venta på mere alkohol!" "Jeg har jo stil, bare prada och gucci " haha, kanon sang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Side 242 var forferdelig. Det som likevel slo meg når jeg så på de bildene/filmene: Det kan da umulig være bra for håret å ha så mye voks i det? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Er ikke bra det nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå