Sigurdl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Yeah, right!!! noe av det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Har fler på lager, så poster mer senere. Dere får facepalme en stund, så kommer det nye bilder etterhvert Endret 2. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Koffor kan ikkje folk respektere andre sin stil heller så slippe man den helvetes motekrigen?? Man kan ikke bare ha respekt for alt og alle, da vanner man ut begrepet. +1 Godt sagt Dorian. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Popped collar! Awesome! Endret 2. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Strikk helt opp på låret, hot! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Haha, fy flate, så jævlig mye stygt som er postet på denne siden. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Herregud. De gutta var jo værre enn jeg var med waxen enn jeg var når jeg var tolv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Den stilen... Egentlig hadde jeg ikke lyst til å spraye over ansiktene til noen av disse jentene, så vi kunne kost oss med deilige brunkrem ansikter.. Men moderatorene hadde vel ikke blitt så glade for dette. Hvorfor viser alle meg fingeren? Føler meg litt... hatet når alle står og viser fingeren. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Han i midten ser ut som han er 12! Og guttene i rosa har galant stappet inn skjorten bak beltespennen. Flott! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Haha, skinkestek på det midterste bilde! Lenke til kommentar
My War Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg skjønner ikke at folk kan gå sånn, det ser da ikke smart ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Mer! (3 bilder i spoiler) Endret 3. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Når ble det kult å se ut som en surret stek?!? Faen ass, jeg blir nesten sint Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er et "fenomen" som har oppstått i Sverige. Det\de blir kalt "Partille Johnnys\Johnys". Google search! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=plaFcFpkLTY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå