gjgjgjtytyty Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ja jo. jeg vet om nokk velkledde gamere eller velkledde? når jeg tenker meg om er de fleste vell ganske keege, men de bryr seg om hva de har på seg da i allefall! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) XX(X)L t-skjorte, med åpen vest utenpå. (Som liksom skal være festantrekk) Endret 1. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ille antrekk ble sett i slalombakken Type tynne snowboardgutter med t-skjorter i str. XXX(X)L under snowboardjakke i str. XL (allt for stor, men liten nok til at 20cm av t-skjorten stikker ut på undersiden) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 XX(X)L t-skjorte, med åpen vest utenpå. (Som liksom skal være festantrekk) Hahaha, har du bilder? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Fant han ikke noe penere og noe med litt bedre passform i klesskapet sitt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Av en eller annen grunn er det veldig naturlig for gutter å velge klær som er for store og for jenter å velge klær som er for små. Ser jeg tilbake på t-skjortene jeg kjøpte på ungdomsskolen anså jeg dem som for små hvis de satt slik de gjør i dag, og akkurat riktig størrelse hvis de hang 10-15cm under buksekanten. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Går ut i fra at det er vanlig blant mødre å kjøpe klær man kan vokse i. Yngre jenter kjøper vel oftere klær selv. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Handler kanskje også litt om idealer? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Den stilen... Egentlig hadde jeg ikke lyst til å spraye over ansiktene til noen av disse jentene, så vi kunne kost oss med deilige brunkrem ansikter.. Men moderatorene hadde vel ikke blitt så glade for dette. Endret 2. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Også han phete karen med Lacoste skoene + strikk på buksa som røyker i tillegg.. Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Koffor kan ikkje folk respektere andre sin stil heller så slippe man den helvetes motekrigen?? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Koffor kan ikkje folk respektere andre sin stil heller så slippe man den helvetes motekrigen?? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Koffor kan ikkje folk respektere andre sin stil heller så slippe man den helvetes motekrigen?? Man kan ikke bare ha respekt for alt og alle, da vanner man ut begrepet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Den stilen... Egentlig hadde jeg ikke lyst til å spraye over ansiktene til noen av disse jentene, så vi kunne kost oss med deilige brunkrem ansikter.. Men moderatorene hadde vel ikke blitt så glade for dette. Se der, ja, Norges stolthet! :'( Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Haha Ikke akkurat en god stolthet... Trenger ikke lete lenge på Facebook for å finne bilder og stiler som det der. Flere godbiter. Bare for dere! Ser ingen grunn til å sensurere ansiktene på disse bildene, da de allerede ligger strødd rundt på Google. Men det er bare å si ifra, moderator Endret 2. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå