Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med sosseguttene da?

Åssen kler dem seg?

 

Min første tanke er motsatt av sossejenter. Har en kamerat som er en herlig fyr, men kler seg sossete. Rosa, gele, dyre sosseklær. Jeg bryr meg svært lite om hvordan andre kler seg, for jeg hadde syntes det hadde vært svært kjederlig hvis alle var like. Men her handlet det om hva man ikke liker og jeg synes at Sossegutter kler seg mer klysete enn emogutter, selvom jeg kan leve med at alle andre ikke synes akkuat det samme.

Hadde jeg villet det ville det ha motstriga veldig i at jeg liker at vi ser forskjellige ut

Lenke til kommentar

Klarer ikke emostilen som er nevnt en del ganger i tråden her.

Vil ikke kalle det en stil engang, vil kalle det en mangel på stil. Har lurt litt på det her egentlig. Stilen tillater jo nesten alle slags klær samtidig, og fargekombinasjoner som ikke passer i det hele tatt.

Som feks. Møtte her om dagen en gutt når jeg var på vei hjem fra jobben. Han hadde på seg en svart shorts, lilla og svarte strømper, og noen store sko, en rød og svartstripete genser, og en prinsessekrone på toppen av hodet. han var også sminket selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Som jeg hater ordet "soss". Hva menes med det, egentlig? Enkelte steder virker det som om man er soss hvis man bruker strikk rundt buksen, andre steder er det mennesker med mer penger.

 

En soss er en person med mange penger, som vil vise det frem ved å bruke dyre merkeklær og andre ting, bare det er et dyrt merke.

http://no.wikipedia.org/wiki/Soss

Endret av Argument
Lenke til kommentar

meg vil si noe :D

 

 

misliker virkelig gutter som går med rosa pannebånd kombinert med ei hvit jakke eller noe den duren, gutter burte virkelig ikke ta på seg pannebånd. hvis du er kald på hodet så bruk lue...

og denna forbannade capsen med flat brem, begynner virkelig å tvile på menneskeheten når jeg ser det.

 

og sossegutter bruker garantert en av dem...

Lenke til kommentar
Som jeg hater ordet "soss". Hva menes med det, egentlig? Enkelte steder virker det som om man er soss hvis man bruker strikk rundt buksen, andre steder er det mennesker med mer penger.

 

En soss er en person med mange penger, som vil vise det frem ved å bruke dyre merkeklær og andre ting, bare det er et dyrt merke.

http://no.wikipedia.org/wiki/Soss

 

 

Da er det en stor del av folket på forumet her som misbruker det ordet...

Folk ser andre personer i såkalte "sosse-klær", men hvis man følger den "regelen" du slang opp der om at sosser kjøper klærne FORDI det er merke er det et mindretall som faktisk er sosser, men har bare en viss stil.

Jeg må si jeg er medlem i den "stil-gruppen". Jeg kjøper ikke klærne FORDI det er merke, kjøper heller ikke ofte merke-klær, men de klærne er vel såkalte "sosse-klær" som mange kaller dem..

Vil heller kalle det mer "Fine" klær. .. :p

Ble litt vanskelig å forstå, men ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...