fkm Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hva skjer med paparazzi-genene til folk? Jeg hadde dratt opp mobilen og tatt bilde på sekundet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg glemte mobilen hjemme. :| Skal begynne å gå med digitalkamera i lommen. Har fungert tidligere å få bilde av kjipe antrekk med å si "Unnskyld, jeg skulle dokumentere alt som fanget øynene mine i dag og *lyve blankt om noe positivt ved dem*, kan jeg få ta et bilde av deg/dere?". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Oooh, si noe positivt om antrekket til noen for deretter å poste bilde av dem i "Stygge stiler"-tråden? Det er på grensen til ekkelt, lille frøken. Jeg hadde blitt _pissed_ hvis noen hadde først sagt at stilen min så bra ut, for deretter å legge ut på nett og le av meg etterpå. Not cool. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg får ikke ta bilde hvis jeg sier "Unnskyld, dere så jævlige ut, kan jeg få henge dere ut på nettet med bilde? *vifte med kamera*" Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Er du en proff paparazzi tar du bilder av folk uten at de legger merke til det Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Langdistanselinse og et godt gjemmested i byen så finner du nok masse stygge antrekk Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Så nettop en i Bergen med chestnutfargede Uggs, hullete lyse jeans og en navy Barbour quilted jacket, han skulle vært skutt... Det var meg! Neida. Har faktisk kun sett 2 andre enn meg her (og i Oslo) med quilted Barbour jakke. Edit ang bilde av folk. Kompisen min ble tatt bilde på gata i Barcelona. Hun sa hun var moteblogger som skulle ta bilde av vanlige folk. Han kler seg bra (hadde bl.a på seg Burberry trenchcoat den dagen) så jeg velger å ikke tro at noen spanjoler sitter å hånler av han Endret 20. mars 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Kompisen min ble tatt bilde på gata i Barcelona. Hun sa hun var moteblogger som skulle ta bilde av vanlige folk. Han kler seg bra (hadde bl.a på seg Burberry trenchcoat den dagen) så jeg velger å ikke tro at noen spanjoler sitter å hånler av han Spurte han ikke om adressen? Med mindre jeg hadde blitt sjokkert over at noen faktisk ville ta bilde av meg, ville hvilken blogg det er snakk om vært det første spørsmålet mitt... Endret 20. mars 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Vi rakk ikke å spørre. Måtte løpe til en taxi pga vi var veldig sent ute. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Emoer. Eller emoer som påstår de er "alternative" uten å helt forstå at de kun er emoer. Skitne, ekle emoer. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Emoer. Eller emoer som påstår de er "alternative" uten å helt forstå at de kun er emoer. Skitne, ekle emoer. Er ikke du litt emo da? Med gitar og musikken din og sånt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Emoer. Eller emoer som påstår de er "alternative" uten å helt forstå at de kun er emoer. Skitne, ekle emoer. Er ikke du litt emo da? Med gitar og musikken din og sånt Neida, han er metall. Musikken er like kjip men de bryr seg ikke om utseendet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er ikke du litt emo da? Med gitar og musikken din og sånt Hahaha Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Musikken er like kjip men de bryr seg ikke om utseendet. *bitchslap* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Skitne, ekle emoer. Jeg hadde en slik en i klassen når jeg gikk i 1. klasse vgs. Jeg tror han aldri dusjet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg hadde en slik en i klassen når jeg gikk i 1. klasse vgs. Jeg tror han aldri dusjet. Håper du slo han. Med en kjepp elns selvfølgelig. Regner med du ikke ville være nær noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå