Dorian Gray Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Poenget er at denne jenten ville neppe dukket opp i tråden med omtrent samme antrekk. Fordi hun er hot. Damen som ble postet hadde ikke kledd noe, tbh. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hater denne stilen, supertrashy som faen. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Æsj, når jeg ser slike fleecejoggedresser tenker jeg bare på cheesedoodles og svette. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hater denne stilen, supertrashy som faen. Joda, men trashy = billig = I'd hit that. (For mange.) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 *bilde* Poenget er at denne jenten ville neppe dukket opp i tråden med omtrent samme antrekk. Fordi hun er hot. Damen som ble postet hadde ikke kledd noe, tbh. Mulig du har rett. Men hadde hun stått på samme sted i det antrekket(på gaten) hadde jeg lett plassert hun her. Jeg blir like flau over det som jeg blir one-pice. Enkelte ting kan man rett og slett ikke iføre seg forran almennheten. usj.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Hater denne stilen, supertrashy som faen. Oh please, du hadde lett tatt hun. Endret 18. mars 2010 av McBitch Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg ville ikke nærmet meg noen med det antrekket, uansett hvor pen personen er. Det er mulig jeg er rar, men en person som går kledd slik er ikke noen jeg vil ha noe med å gjøre. Hva skulle man liksom snakket med en slik person om? Paradise Hotell og sydenferie? Ikke min greie ass... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg ville ikke nærmet meg noen med det antrekket, uansett hvor pen personen er. Det er mulig jeg er rar, men en person som går kledd slik er ikke noen jeg vil ha noe med å gjøre. Hva skulle man liksom snakket med en slik person om? Paradise Hotell og sydenferie? Ikke min greie ass... Ingen sier at du skal forlove deg med jenten, vi snakker om en hit&quit-situation. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Slikt driver jeg ikke med lenger og uansett ville jeg ikke rørt henne, det er mot mine prinsipper.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Paradise Hotel, ja. :| En jente i klassen min (som forøvrig er en av dem som møter opp i OnePiece og mener det) vil melde seg på. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Paradise må være den verste dritten som finnes på TV, og jeg har ikke en gang sett på det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hater denne stilen, supertrashy som faen. Oh please, du hadde lett tatt hun. Oh please, så derfor får jeg ikke hate måten hun er kledd opp på der/den stilen? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 I'd hit her, but not her style Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Paradise må være den verste dritten som finnes på TV, og jeg har ikke en gang sett på det. Da har du vel ingen grunn til å si det er så ille hvis du ikke har sett på det? (Ikke det at jeg er uenig med deg enda jeg ikke har sett det sjøl ) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 I'd hit her, but not her style Du tar jo alt som ser svensk ut Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Skulle fått av den forferdelige joggedressen så fort at jeg ikke hadde tenkt over hva hun hadde på seg engang Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Paradise må være den verste dritten som finnes på TV, og jeg har ikke en gang sett på det. Da har du vel ingen grunn til å si det er så ille hvis du ikke har sett på det? (Ikke det at jeg er uenig med deg enda jeg ikke har sett det sjøl ) Ble tvunget til å se et par av fjorårets episoder og har sett reklame for det på TV, det er nok til kunne dømme programmet nedom og hjem! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 I'd hit her, but not her style Du tar jo alt som ser svensk ut Hvertfall nå som jeg har et par halvlitere innabords Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 I'd hit her, but not her style +1 Hadde ikke blitt noe fremtidig kone akkurat, det hadde noke holdt med en natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå