Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*bilde*

Poenget er at denne jenten ville neppe dukket opp i tråden med omtrent samme antrekk. Fordi hun er hot. Damen som ble postet hadde ikke kledd noe, tbh.

 

Mulig du har rett. Men hadde hun stått på samme sted i det antrekket(på gaten) hadde jeg lett plassert hun her. Jeg blir like flau over det som jeg blir one-pice. Enkelte ting kan man rett og slett ikke iføre seg forran almennheten. usj..

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke nærmet meg noen med det antrekket, uansett hvor pen personen er. Det er mulig jeg er rar, men en person som går kledd slik er ikke noen jeg vil ha noe med å gjøre. Hva skulle man liksom snakket med en slik person om? Paradise Hotell og sydenferie? Ikke min greie ass...

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke nærmet meg noen med det antrekket, uansett hvor pen personen er. Det er mulig jeg er rar, men en person som går kledd slik er ikke noen jeg vil ha noe med å gjøre. Hva skulle man liksom snakket med en slik person om? Paradise Hotell og sydenferie? Ikke min greie ass...

Ingen sier at du skal forlove deg med jenten, vi snakker om en hit&quit-situation.

Lenke til kommentar

Paradise må være den verste dritten som finnes på TV, og jeg har ikke en gang sett på det. :p

Da har du vel ingen grunn til å si det er så ille hvis du ikke har sett på det? (Ikke det at jeg er uenig med deg enda jeg ikke har sett det sjøl :p)

 

Ble tvunget til å se et par av fjorårets episoder og har sett reklame for det på TV, det er nok til kunne dømme programmet nedom og hjem! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...