Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker litt sofistikert stil. Blyantskjørt, pumps og skjorte er en favoritt. Har veldig stor respekt for de som bruker litt tid på stilen sin. Har lite til overs for joggebuksestilen. Spesiellt jenter som går i UCLA-joggebukse med det ekle platinablonde håret med sort ettervekst og en trang Playboytopp utenpå. Men jeg respekterer stilen dersom de føler at det er en grei refleksjon av hvem de er. Dessuten så bryr alle seg til en viss grad om mote. Selv de med "sort" klesstil bryr seg. Man har mote i alle kulturer og subkulturer.. Selv de som hevder at de ikke bryr seg, har en viss fokus på mote. Om noen har sett "The Devil wears Prada" så skjønner de hva jeg mener der :p

 

Klær er en viktig faktor, ettersom at det er en del av førsteintrykket andre får av deg.

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar
Sålenge øynene mine ikke tar til skade, så gir jeg blankt faen i hvordan folk kler seg. Om det er gotisk stil, gangstah-stil, eller hva du nå måtte finne på. Gå med det du liker, og slutt å syt på hva andre liker.

 

Dette er en tråd for hvilken stil du ikke liker å se. Om du ikke bryr deg om hva folk går med er vel ikke dette rette stedet for deg ;)

 

Jeg vil forresten legge til at jeg ikke liker folk som går i dyre merkeklær fordi de er dyre merkeklær. Man kan gjøre en fin, gjennomført stil uten å vise frem en logo

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle vi ikke kunne klage på andre? Dette er akkurat som tråden om ting som irriterer grenseløst. Her går det bare på utseende.

 

På Miami Ink. i går var det noen særdeles lite stilige damer. De gikk i hotpants/ola-shorts som var så liten at man nesten kunne se alt, platinablondt hår med striper og ettervekst og dårlig silikon-operasjon. Jeg glemte å nevne at de ikke akkurat la skjul på puppene sine heller. Tacky er ordet.

Lenke til kommentar
SKAL gå over navlen med knepping opp til nesten under puppene,

Veit, det er dritstygt. Alle damer som går med sånt har stygg stil.

 

Verste er at jeg tror denne typen bukser er på vei tilbake. Stadig fler som går med det på jobben.

 

Alt tyder egentlig på at moten reverseres tilbake til 80-tallet snart. Med pastellfarger, høye bukser, fæle mønstre mot enda verre mønstre.

-

Tacky er ordet.

Hater sånne ord. Er inget norskt ord som heter det.

Ikke er det norsk, ikke er det beskrivende, ikke er det stilig, og ikke er det godt definert. Samme gjelder alle de andre dumme mote-ordene.

 

Si heller tøsete, da skjønner vi alle hva du mener ;)

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...