Henrik C Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ikke nødvendig med personangrep. "Dyre" klær er ikke automatisk bedre, men som oftest vil du oppleve bedre kvalitet og passform på bukser til >1000 kroner. Dette viljo naturligvis variere fra merke til merke, Blend, som jeg tipper ligger på rundt 800 har nok ikke engang halvparten av kvaliteten til en bukse fra f.eks. APC til det dobbelte. Du finner sorte får overalt, men som oftest får du det du betaler for. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Folk som kjøper dyre klær bare fordi de er dyre. går jo å kjøpe dyre klær fordi de er pene. men når man kjøper for å vise at man har penger. rettelse, for å vise at pappa har penger, blir det for dumt. Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Herregud, hva kan man si til noe sånt? Drit kule?? Mange av dressene var jo sykt fete Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke likte noen av dressene. Ikke fordi de ikke var alternative, men fordi de ser så samlebånd-alternative ut. Jeg vet ikke hva det er med Moods, men de klarer å lage klær som både de med lik avatar her inne misliker og folk som meg og Eplefe misliker. De er flinke sånn sett. Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) *masse stygge bilder* Herregud, hva kan man si til noe sånt? Drit kule?? Mange av dressene var jo sykt fete edit: forøvring enig med Dorian ^ ang samlebåndalternativt, sånn generelt Endret 10. mars 2010 av geil Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ikke nødvendig med personangrep. "Dyre" klær er ikke automatisk bedre, men som oftest vil du oppleve bedre kvalitet og passform på bukser til >1000 kroner. Dette viljo naturligvis variere fra merke til merke, Blend, som jeg tipper ligger på rundt 800 har nok ikke engang halvparten av kvaliteten til en bukse fra f.eks. APC til det dobbelte. Du finner sorte får overalt, men som oftest får du det du betaler for. Jeg kjøper som oftest Nudie bukser. Har alltid vært fornøyd med de De ligger på ca 800-1500kr. On Topic: det er jævlig irriterende med alle idiotene som flyr rundt med russeklær allerede nå. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, blir litt oppgitt over alle russeklærene som florerer på skolen og i byen for tiden. Men det verste er jo russeonepiece. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Russeonepiece? Finnes det også nå? Glad jeg ikke har sett det enda, må se helt grusomt ut. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Den er jo bare ensfarget, så vidt jeg vet. Sikkert digg men bør brukes hjemme. Noe den garantert ikke gjør. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Russeonepiece? Finnes det også nå? Glad jeg ikke har sett det enda, må se helt grusomt ut. Ja, det finnes desverre. Blant annet med det norske flagget klint utover hele plagget (hån mot flagget vårt), i enfarget versjon der det står "Russ 2010" på siden osv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 De grusomhetene dere snakker om er styggpopulære på skolen min. Hele russestyret har en eller annen form for forferdeligheten. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg synst onepiece er tøft. Ville aldri gått i det selv, men synst det er artig med slike radikale trender. Hvem vet kanskje går alle rundt slik om 20 år. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg synst onepiece er tøft. Ville aldri gått i det selv, men synst det er artig med slike radikale trender. Hvem vet kanskje går alle rundt slik om 20 år. Den må nesten siteres så du ikke kan trekke det tilbake. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) ^ :!: De som leverer skole gensere\bukser til vår skole (univeristy.no) har også begynt med disse dressene. Tror de kostet 899. Har hørt at etterspørselen er stor på skolen jeg går på, så jeg kommer vel til å se enda flere av disse sparkebuksene når klærne blir levert ut. Endret 10. mars 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg synst onepiece er tøft. Ville aldri gått i det selv, men synst det er artig med slike radikale trender. Hvem vet kanskje går alle rundt slik om 20 år. Jeg håper for din egen skyld at det der var tull... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kan vi ikke bare bli enige om å overse onepiece fra nå av. Greit nok, det er vel det styggeste plagget som noensinne er laget, men når 3 av 4 innlegg i denne tråden handler om det begynner det å bli litt vel overdrevet. Jeg tror de fleste har skjønt at ingen syns det er fint... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kles trender er ikke forutsigbare i det heletatt. Vi går rundt å tenker at vi har funnet den "ultimate klesstil", men sannheten er at fremtidens ungdom sannsynligvis kommer til å se tilbake på denne tiden med et bredt smil om munnen og lure på hva i helvette vi tenkte på. Det gjør i hvert fall jeg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Gjennomført disco det der i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå