Nymph Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 I det siste har jeg sett i allefall 2 fyrer med Chuck Bass skjerfet. Why? Noe så teit. Lenke til kommentar
Shopoholiker Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Liker ikke å se sånne fjortiss-jenter med uggs, alt for stramme bukser sånn at fettet henger ut på hoftene, liten singlett og orange tryner Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 På denne tiden av året ankommer verdens mest grufulle plagg tusenvis av norske hjem: Russeklær. Det er ingen andre plagg i verden som klarer å være så håpløst jævlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Russeklærne har visst ankommet skolen nå etter det jeg har blitt fortalt. Jaja, jeg er ihvertfall ikke en av dem også har kjøpt 3-4 gensere, 5 t-skjorter og onepiece i tillegg til det mer vanlige utstyret Endret 8. mars 2010 av multisync Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Russebukse og t-skjorte er det eneste man trenger i russetiden. Man kan evt slenge på seg en hettegenser med Russ 2010-logo på, men jeg kan ikke se for meg at skjorte, slips, vest, jakke, cardigan eller noe annet vil fungere særlig bra til en knallrød snekkerbukse. Keep it tasty. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Russebukse og t-skjorte er det eneste man trenger i russetiden. Man kan evt slenge på seg en hettegenser med Russ 2010-logo på, men jeg kan ikke se for meg at skjorte, slips, vest, jakke, cardigan eller noe annet vil fungere særlig bra til en knallrød snekkerbukse. Hehe vi hadde masse "buss" dritt vi, fikk det av russedress eller russeservice eller hvem det nå var. Fikk jakke, "sy på merker", genser, fleecegenser, t-skjorte + bånd og noe annet småtteri. Russeklær er ikke pent, men hvem bryr seg om det når det er russetid? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Dette: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg tror multisync mest tenkte på russeklær til vanlig. I dag telte jeg vel en 8-9 folk med russegensere, og en med russejoggebukse, genser og t-skjorte. Forøvrig planlegger jeg å gå med nokså normale klær i russetiden, skal ha på den stygge snekkerbuksen, men jeg kommer nok til å fortsette å gå med piquéer, skjorter og v-halser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Heldress ftw! Når det er sagt, jeg savner ikke akkurat russetiden, lol.. Det var ikke så gøy å kjøre rundt i en buss i 25 dager som alle sa det skulle være Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg skal ikke være russ, så jeg slipper både snekkerbukse og annen bullshit. Eneste er jo at jeg hele tiden får spørsmålet "Hvorfor skal du ikke være russ?!" slengt i min retning hver gang russestyret invaderer arbeidet vårt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 I det siste har jeg sett i allefall 2 fyrer med Chuck Bass skjerfet. Why? Noe så teit. Akkurat det skjerfet er jo grisekult! Så en kar på Charles de Gaulle i grå jakke, grå joggebukse og hvite sko fra Lacoste på vei hjem fra New York...Det så helt jævlig ut i seg selv, og det ble ikke bedre at det var stemplet en diger krokodille over hele baksiden av alt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg tror multisync mest tenkte på russeklær til vanlig. I dag telte jeg vel en 8-9 folk med russegensere, og en med russejoggebukse, genser og t-skjorte. Forøvrig planlegger jeg å gå med nokså normale klær i russetiden, skal ha på den stygge snekkerbuksen, men jeg kommer nok til å fortsette å gå med piquéer, skjorter og v-halser. Jeg ser virkelig ikke for meg at det ser bra ut. Men jeg gleder meg til du poster bilder. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jada, i russetiden når jeg først skal ha på meg russebukse så kan jeg liksågodt gå all out med en random t-skjorte og hettegenser. Det er nok bare å gi opp å prøve å kombinere den knallrøde baggy buksa med strykemerker og tusjdoodles med noe annet. Med andre ord, jeg tror ikke jeg skal gå for russeknute å ha på seg russebuksa hele russetiden i strekk Edit: jeg tror jeg bestiller meg en stor/tykk teddy-zipup-hoody, den er varm og heeelt perfekt sammen med russebuksa Endret 8. mars 2010 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 I russetiden gikk jeg kun med bussklærne til russebuksen. Det er lite vits i å ødelegge fine klær når ingen bryr seg om hvordan man ser ut uansett! Skjorte og russebukse tror jeg bare ville sett geek ut... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) I russetiden gikk jeg kun med bussklærne til russebuksen. Det er lite vits i å ødelegge fine klær når ingen bryr seg om hvordan man ser ut uansett! Skjorte og russebukse tror jeg bare ville sett geek ut... +1 blir så mye pils på alt, så det er ingen som bryr seg. Jeg hadde det sykt fett under min russetid, savner tiden, men tror ikke jeg hadde orket det kjøret en gang til. Endret 9. mars 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Festival slår russetiden. Det er varmere i juni uansett. Recommended. Ikke ta med deg skjorter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Festival slår russetiden. Det er varmere i juni uansett. Recommended. Ikke ta med deg skjorter. Jeg går med skjorte® på Roskilde. Det er mer hverdags skjorter da. Endret 9. mars 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Noe annet enn bar overkropp/shabby t-skjorte på Roskilde? Damn. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 H&M og Cubus er ikke bare billigere, men også sykt mye bedre. Kjøpte et par bukser på Blend siden de forrige jeg hadde fra Cubus var blitt for små. Hadde hatt de fra Cubus i to år vil jeg tro. De fra Blend kostet tre-fire ganger prisen, og etter to måneder var det hull i samtlige av dem. Ikke hull av røft bruk, men hull av at jeg rett og slett hadde bevegd meg i de. edit: Og når jeg er inne på det, hva i helvete er tingen med at glidelås i skrittet har blitt erstattet med KNAPPER? Så ikke denne før nå, men LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. Blend er vel kanskje det største drittmerke det går ann å kjøpe noe fra. Hvis du mener BLEND (!!!!!!) er et godt merke har du virkelig NULL peiling på klær. Lol hva i helvete- Jeg postet ikke for å vise min syke peiling på klær (de som kjenner meg vil nok si at min peiling på kjær er lik null), men for å fortelle at dyrt =/= best og at billig =/= dårlig, slik som han der Bærumsossen et par hakk over meg påstod. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg skjønner ikke at du gidder å svare en persn som bruker seks utropstegn og skriver laughing out out out out out out out out out out out out loud. Dessuten tror jeg de fleste skjønte hva du ville frem til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå