fkm Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Hvis jeg hadde vært politimester hadde jeg ikke nølt et sekund med å gjøre det jeg heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 fkm: Hvor mange ganger måtte du arrestere thrice på hyttetur :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Den dressen er ikke fin, men den passer faktisk til Rourke's image imo. Det er dette jeg liker med mote - det som ikke hadde kledd deg kler noen andre. Det som man tenker at ingen hadde kledd er det noen som slipper unna med. Og det som ser kjempebra ut på en kjendis viser seg å bare se teit ut på deg. Ah, det er fantastisk. <3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Ja, virkelig en kul type... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Ja, virkelig en kul type... Æsj! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Har just vært i gran canaria og så: 2 jenter i uggs i gran canaria :S bare 1 par sko? godt voksne mennesker med poppa krage.. trodde bare fjortisser hadde det var noe mer, men har glemt det kommer kanskje på det senere fikk ganske sjokk der nede! Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg så nettopp det rareste av det rare, 3 gutter, hver med hår som stod rett opp i været, hvite sokker som nesten rakk dem til knærne, joggebukse, FOR STOR skjorte, samt dressjakke. lolwut? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 De to gutta som var med på Luksusfellen igår! De brukte masse penger på klær som ikke var noe særlig pent! Popped collar under v-hals? Come on!! Snus i leppa under alle intervjuene vitner også om lav intelligens. Peiling på privatøkonomi hadde de heller ikke... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Kult da. Var en jente på skolen min her om dagen med rosa pysjbukse man kunne se igjennom. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Emo og Wanksterstil er noe at det latterligste jeg vet om. Alt svart? WTF? *kremt* Endret 4. mars 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Whoop de doop, jeg falt av stolen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Haha, sitter på jobb, så nå kom det en fyr fra det firmaet som leier noen kontorer av oss inn med nesten like bukser som de jeg postet bare i beige! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Hva slags stil er det du ikke liker å se? Jeg liker ikke folk med bare svarte klær, sånn satanistiskstil. Drit i hele klesstilen! Jeg går naken til sommeren! Ellers går jeg rundt i morgenkåpen hjemme, slik som på mentalsykehuset! Noe annet jeg bør kommentere på? =P Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 En mann i tredve årene jeg såg i dag: Skate-sko (etnies, stygge), D&G bukse hvor det sto " Dolce " på høyrefot og " Gabbana " på venstre. Og Dolce & Gabbana på hver av baklommene. Samt hettegenser og dunjakke. Tattovering på hver av sidene på halsen og bling i øret. yummy. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 no? Alle disliker Duffo, det er et faktum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå