Estella! Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 slipset var stygt :/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Misliker virkelig alt ved antrekket og personen som bærer det. edit: aner ikke hvordan jeg skal bruke paint.net, derfor er bildet så ødelagt. Men dressen er fra Gucci og beltet er fra Cartier DA-AAAH! Helt enig, dressen sitter jo som en potetsekk. Skulle fått en dressman dress til å se bedre ut en det der. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Misliker virkelig alt ved antrekket og personen som bærer det. edit: aner ikke hvordan jeg skal bruke paint.net, derfor er bildet så ødelagt. Hahahaha, han der ser jeg overalt på facebook. Endret 26. februar 2010 av shoop Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Mange sliter nok med det samme i den alderen der. Man har en guttekropp, ikke en mannekropp, og det å finne klær som passer skikkelig blir desto vanskeligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Mange sliter nok med det samme i den alderen der. Man har en guttekropp, ikke en mannekropp, og det å finne klær som passer skikkelig blir desto vanskeligere. Det er jeg enig i. Har samme problemet selv, men for prisen han måtte ut med for den dressen, kunne han fått seg en som passet mye bedre, og tatt den til skredder for en siste finpuss. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har man et budsjett for en dress så ville jeg prioritert å få den skreddersydd framfor å bruke for mye penger på merke. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Må si jeg lo godt da jeg så dette: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Burberryskjerf og bokser? Vedder på at det er fake. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ikke glem Gucci beltet da! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Njaa.. Tviler egentlig på att det er fake, siden fyren er en relativt godt kjent rapper (Wale heter han) Som så vidt jeg vet er god for en god del penger. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jaja, så uansett latterlig ut. Btw, Anewz, på tide å fjerne nisselua? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jula varer helt til påske :O Leter etter ny avatar, så lar den være en så lenge Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ^HAHA!! Forøvrig så misliker jeg de ALLER fleste tingene i FHM sin "mote-del", fyfaen så mye stygt og harry! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Den dressen er ikke fin, men den passer faktisk til Rourke's image imo. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ne-yo, lol. Enig. Caps er for det første dritstygt, dersom noen ikke har skjønt dette. Men å kombinere det med penklær burde vært kriminelt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Burde være kriminelt og ta en HATT for en caps. Men det er uansett helt jævlig, fargekombinasjonen er til å le av. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Morsomt at han ble arrestert utenfor Emil & Samuel ass. Ikke sååå ofte at verdensstjerner blir arrestert av Oslo-politiet. Fun-fact til dere motegutter og jenter som ikke er gatevant i Oslo, så ligger faktisk Emil & Samuel på toppen av Steen & Strøm Magasin! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Politimesteren her i Tromsø, Truls Fyhn, skulle visst ikke nøle et sekund med å arrestere Snoop Dogg under Døgnvillkonserten hvis han skulle finne seg til rette og utøve narkotikamisbruk, altså røyke grønt med gangstahkompisene sine. Truls Fyhn altså, hehe. Spesiell kar. Endret 1. mars 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå