Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet det har blitt nevnt, men jeg må ta det opp - igjen.

Onepiece. Jeg skal ***** den idioten som kom på å lage de horrible klesplaggene. Jeg bryr meg lite om hva folk går i hjemme, men i det siste har jeg observert en gradvis økning av ungdom som tar disse i bruk offentlig. Jeg får alltid like lyst til å gå bort og spørre "hei du, hvilke tanker gikk igjennom hodet ditt da du bestemte deg for å gå offentlig ikledd onepiece?". Jeg blir bare litt nysgjerrig.

Og for å gjøre det hele verre har ikke min samboer snakket om at annet enn at du hun har så lyst på en onepiece (og i tillegg bruke den på skolen). Og hun som til vanlig har stil. =(

Hjelp!....

 

For øvrig, comment til stripemannen: Ble litt voldsomt. Litt for mye, og dårlig gjennomtenkt.

Lenke til kommentar

Emo

 

Folk med uggs

 

burka, hijab hva det enn heter ( kjolen gutta bruker )

 

 

sleik, onepiece og pannebånd.

 

Onepiece er så failure at han virkelig fortjener å bli skutt offentlig som oppfant den driten der

 

 

ja også hater jeg folk som ser ut som et juletre f.eks lilla sko, oransj bukse, grønn jakke , og blå lue.

 

Jeg hater å se skullcandy ( fordi lyden suger) Beviser bare at folk kjøper pga det ser ut og ikke hvordan det høres ut !

 

Ellers var det stortsett det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...