Analmeth Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg liker ikke hvite bukser. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Og hvite bukser. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Personen du ikke liker, eller liker du bare ikke 3 piece suits som sitter bra? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg vet ikke hvem den personen er, så det ville vært en dum grunn. Jeg liker ikke "3 piece suits som sitter bra" som jeg synes er stygge. Glorete, harry og fælt. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Likte ikke helt det siste bildet heller... Stripene på dressen burde vært smalere, så vidt jeg kan se er stripene på skjorten lik bredde som stripene på dressen. Fashion faux pax det her. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 LOL! Greit nok at man ikke liker det, det kan jeg ikke si noe på, men det der er på ingen måte en faux pas... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 LOL LOL OMG Jeg tør å komme med en slik bastant påstand i dette tilfellet. Når man matcher striper med striper så må de ha forskjellig tyngde, eller så vil det bli seende rart ut. Noe det gjør her. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg vet det har blitt nevnt, men jeg må ta det opp - igjen. Onepiece. Jeg skal ***** den idioten som kom på å lage de horrible klesplaggene. Jeg bryr meg lite om hva folk går i hjemme, men i det siste har jeg observert en gradvis økning av ungdom som tar disse i bruk offentlig. Jeg får alltid like lyst til å gå bort og spørre "hei du, hvilke tanker gikk igjennom hodet ditt da du bestemte deg for å gå offentlig ikledd onepiece?". Jeg blir bare litt nysgjerrig. Og for å gjøre det hele verre har ikke min samboer snakket om at annet enn at du hun har så lyst på en onepiece (og i tillegg bruke den på skolen). Og hun som til vanlig har stil. =( Hjelp!.... For øvrig, comment til stripemannen: Ble litt voldsomt. Litt for mye, og dårlig gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Hvite bukser er fælt på alle. Endret 25. februar 2010 av Snublefot Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Emo Folk med uggs burka, hijab hva det enn heter ( kjolen gutta bruker ) sleik, onepiece og pannebånd. Onepiece er så failure at han virkelig fortjener å bli skutt offentlig som oppfant den driten der ja også hater jeg folk som ser ut som et juletre f.eks lilla sko, oransj bukse, grønn jakke , og blå lue. Jeg hater å se skullcandy ( fordi lyden suger) Beviser bare at folk kjøper pga det ser ut og ikke hvordan det høres ut ! Ellers var det stortsett det Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Likte ikke helt det siste bildet heller... Stripene på dressen burde vært smalere, så vidt jeg kan se er stripene på skjorten lik bredde som stripene på dressen. Fashion faux pax det her. Stripene på skjorten er da ikke lik som dressen. Men uansett, jeg liker ikke pin stripes. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 De stripene er for tykke til å være pinstripes. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Hvite bukser er fælt på alle. Det ville overrasket deg hvor utrolig stilig jeg er i hvite klær. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Gief pix Jeg tror deg ikke. Hvite bukser blir aldri bra. Sorry Dorian. Har en kamerat som alltid tror det ser bra ut. I tillegg så prøver han seg på hvite loafers samtidig Endret 25. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Hvite bukser kan fort bli fint det! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Ikke noe i veien med hvite bukser, nei. Bortsett fra at du er skitten før du kommer deg ut døra da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 http://estore.websitepros.com/1957025/Detail.bok?no=1364 Mye pent snacks der! Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Misliker virkelig alt ved antrekket og personen som bærer det. edit: aner ikke hvordan jeg skal bruke paint.net, derfor er bildet så ødelagt. Endret 26. februar 2010 av SML Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Gawd, de stripete dressene er virkelig, virkelig kjipe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Gief pix Jeg tror deg ikke. Hvite bukser blir aldri bra. Sorry Dorian. Har en kamerat som alltid tror det ser bra ut. I tillegg så prøver han seg på hvite loafers samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå