Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hva synes folk om jakker fra C.P Company med briller?

 

post-206049-1266938559,6887_thumb.jpg

 

Morsomt at de henter inspirasjon fra gamle flyverjakker og hjelmer, synd det ikke er særlig pent det de ender opp med.

Lenke til kommentar

Det trengs jo ikke, de fleste er logoflash så det holder. :p

 

Det er faktisk npe jeg ikke er spesielt glad i. Vanlige polopiqueter er greit nok, men Big Pony blir litt krampeaktig synes jeg.

Jeg har to BIg Pony produkter, men de har jeg ikke kjøpt selv, det hadde jeg heller aldri gjort, for jeg er enig.

 

Hadde faktisk tenkt å poste det beltet selv :p

 

Greit nok at folk går med dyre klær, men når folk opp hele månedslønna si på det går det litt vel langt. Totalt unødvendig bruk av penger for å kjøpe klær som har samme kvalitet til noe som koster langt under halvparten :p

Kvaliteten er ikke lik, i så fall kjøper du feil klær.

Jeg legger heller mer penger i i v-genser som holder i flere år enn en som koster halvparten og mister passformen etter ett par vask. Det blir jo mer økonomisk det.

Jeg ser ikke problemet med å bruke mye penger på klær.

Jeg bruker mye penger på det, mens andre bruke passe penger på bil feks. (blir som da jeg kjøpte anlegget mitt, så lurte folk på hvorfor jeg gadd å bruke så mye penger på ett anlegg, "er jo bare å bruke pc høyttalerene", men så sitter de med billån selv. "er da bare å bruke bilen til mamma eller pappa" :) )

Det kan sees på som en interesse som alt annet.

Lenke til kommentar

Det er mer økonomisk å kjøpe 10 jakker til 600kr enn 3 jakker til 3000kr, og i tillegg får man nye klær hele tiden. Det er det som er så fantastisk med å kjøpe billige klær, man kan ha så mye mer å velge mellom og man kan bytte stil hele tiden og hvis man gjør et bomkjøp så er det ikke krise. Sånt synes jeg er mye artigere enn å kjøpe en jakke som koster mer enn leien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...