Henrik C Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Ta en titt på Jersey Shores, der har du en stil jeg absolutt ikke liker - guidos. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 "The situation" er jo dritfet da Han eier jo programmet helt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Ta en titt på Jersey Shores, der har du en stil jeg absolutt ikke liker - guidos. Jersey Shore Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Jeg bare må spørre.. Hva er tingen med at halvparten av de som er aktive i denne tråden har like avatarer? Endret 21. februar 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Er vell noe Facebook greier. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg liker ikke denne stilen. ( se under ) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Hehe, det feteste jeg ser er faktisk mørkhudede(for å ikke støte noen!) personer som klarer å pulle den stilen der...de der derimot...klarte det IKKE, spesielt ikke Mr. Wigger ute til høyre! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg tror det mest støtende man kan si er "ikke for å støte noen". Det provoserer meg ihvertfall. ^^ Lenke til kommentar
Cynthia Claire Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg, personlig, synes det er bedre å ha en stil med ditt eget personlige preg ! Det er alt for mange i dag som følger mengden når det kommer til mote. Jeg synes det er bedre å ta sjanser og skille seg litt ut (jeg mener ikke å kle seg i alle mulige farger, eller å sette sammen noe som ikke passer), men å ha en helt orginal og personlig gjennomført stil ! Tilbake til spørsmålet: Det verste jeg ser er mennesker som kler seg som folk flest - kjedelig ! Det skal ikke mye til for å sette et personlig preg på stilen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 En bekjent a meg kler seg som en byborger fra 1700-talets Europa. Ikke helt like gjennomført, selvfølgelig, men gjennomført nok. Selv om jeg synes det fungerer for ham, tror jeg det er bra vi ikke er SÅ indiviualistiske i klesveien alle sammen. Det hadde blitt slitsomt. Eller kanskje jeg skal sprade til forelesning i Toga eller rustning i morgen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 En bekjent a meg kler seg som en byborger fra 1700-talets Europa. Ikke helt like gjennomført, selvfølgelig, men gjennomført nok. Selv om jeg synes det fungerer for ham, tror jeg det er bra vi ikke er SÅ indiviualistiske i klesveien alle sammen. Det hadde blitt slitsomt. Eller kanskje jeg skal sprade til forelesning i Toga eller rustning i morgen. Jeg tror ikke det hadde blitt det, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 En bekjent a meg kler seg som en byborger fra 1700-talets Europa. Ikke helt like gjennomført, selvfølgelig, men gjennomført nok. Selv om jeg synes det fungerer for ham, tror jeg det er bra vi ikke er SÅ indiviualistiske i klesveien alle sammen. Det hadde blitt slitsomt. Eller kanskje jeg skal sprade til forelesning i Toga eller rustning i morgen. Vel, selv om det hørtes forførende ut, så er det neppe et felles antrekk for alle innbyggere i hele Europa gjennom hele 1700-tallet. Og igjen, neppe et felles antrekk for alle "byborgere" - som altså var innbyggere i storbyer? Da eksluderer vi innbyggere på landet og småsteder? Skulle nok gjerne hatt et bilde. Jeg er absolutt for å bruke gammeldagse klær, ettersom de var langt mer forseggjort enn dagens klær. Vi har liksom forkastet alt som ser gammelt ut fordi moteindustrien har levert nye varer årlig siden slutten av krigen, til vanlige folk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Aner ikke om jeg traff riktig tidsepoke en gang, jeg husker ikke hvilket årstall han sa det var inspirert av. Mener det lignet på noen av antrekkene i The Libertine. Er en stund siden jeg har sett ham nå dessverre, så det blir vanskelig å finne noen bilder som likner, da jeg sannsynligvis bare vil justere hukommelsen etter de bildene jeg finner. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Hva synes folk om jakker fra C.P Company med briller? Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Var dessverre lite fin. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Enig, ingen fan av den jakka. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Var dessverre lite fin. +1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Den er ikke fin, men den prøver ikke akkurat å være fin. Steve McQueen i skinnjakke er ikke "fin". Paul Newman i bomberjacket er ikke "fin". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå