Kavinsky Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Sattan hun må jo har fryst rompa av seg. Nei, skal man bruke onepiece i bakken går man i alle fall for denne: http://products.norrona.com/webshop/tradepoint/b2c/ItemView.aspx?ID=0260-07%201170 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Hvorfor kaller de kjeledressen onepiece? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Kanskje fordi det faktisk er en "one-piece", en kledrakt i et stykke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Herregud, hva kan man si til noe sånt? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 lol? moods of norway er ei døgnfloge. Om nokon så mykje som nemner ordet moods på eit vorspiel om 3 år, trur eg dei sett pilsen i halsen. Åsså han tragiske Wig Wam-nissen då..... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg tror aldri jeg har sett en motevsning der de fleste plaggene IKKE var noe jeg ikke ville bli sett offentlig i. En kompis kjøpte nettopp en moods-dress, blir spennende å se om han må parkere den. (Ikke noe galt med den da, han kan jo i verste fall fjerne traktoren. ) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Vet ikke helt hva slags bås Moods prøver å sette klærne sine i...Ikke er det vintage, ikke er det moderne eller nyskapende og det er heller ikke noe klassisk over det. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg setter det i hvert fall i stygt-båsen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg ville aldri vist meg i noen av de plaggene fkm postet. Huff! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Vet ikke helt hva slags bås Moods prøver å sette klærne sine i...Ikke er det vintage, ikke er det moderne eller nyskapende og det er heller ikke noe klassisk over det. Harry-båsen. For folk som vil skille seg ut, uten noen sans for smak. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Vet ikke helt hva slags bås Moods prøver å sette klærne sine i...Ikke er det vintage, ikke er det moderne eller nyskapende og det er heller ikke noe klassisk over det. Harry-båsen. For folk som vil skille seg ut, uten noen sans for smak. QFT.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Eg trur MoN er for folk med falsk sjølvtillit. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Blir egentlig litt flau over å være norsk når jeg ser dressene Moods har hostet opp nå. Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 + = Jeg hater middelaldrende menn som skal kle seg "hipt og trendy", og helst kun handler på Brandstad. De ender som regel opp med G Star jeans med jævla store lommer, Moods-sko og en glinsende boblejakke. Og solbriller... innendørs... midtvinters... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Det der var noe utrolig stygge dresser. Moods of Norway har mange kule klær, men det der var harry og ikke noe fint. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Mange kule klær var å ta i en del. De har noe greit, men ellers har de for det meste skit. Sånn som sneakerene deres som for det meste er kopier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Gawd, Moods of Norway klarer kun å gjøre to ting, ser det ut som. 1) Lage de styggeste klærne på kloden i et desperat forsøk på originalitet og 2) Lage H&M-klær med en traktor inni til 500,-. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Moods of Norway har INGEN kule klær FTFY... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå