Paisley Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Det ser 'kult' ut. Akkurat som at nissene på treningsstudio som har på lue ser 'kule' ut. Eller som alle fjortisene som er på fest iført en lue og skibriller og skal late som de nettop er kommet inn fra bakken etter å ha stått på ski en del timer... Endret 13. februar 2010 av FVL Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg tenkte på strikk nederst på buksebeina. Googlet det, men fant ikke bilde. gjør ikke noe da alle har sett det. Jeg fant derimot en tråd på forumet. Noen hadde altså laget en tråd om denne nye typen klovsyke.. Edit: Sko uten sokker.. herre.. Endret 14. februar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Funker jo fett med dongribuksa nedi sokkene, er digg å gå med. Krølle den nedi, slipper å tråkke på den, og det er kos å gå med. Dog, går ikke med det i byen, skolen og sånne steder, men hjemme og hos venner. Funker fett det, er faktisk deilig når du venner deg til det. LOL Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hehe, det står mye rart i de gamle innleggene til folket her. Jeg mener faktisk jeg "støttet" den saken selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er vel sant at det er mer behagelig, jeg har venner som gjør det utelukkende fordi det er behagelig. Jeg gjør det ikke selv da jeg har så trange bukser at det ikke trenges, men man forstår det jo. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Funker jo fett med dongribuksa nedi sokkene, er digg å gå med. Krølle den nedi, slipper å tråkke på den, og det er kos å gå med. Dog, går ikke med det i byen, skolen og sånne steder, men hjemme og hos venner. Funker fett det, er faktisk deilig når du venner deg til det. LOL Skjønner ikke helt hvor du har det fra jeg, alt jeg ser i det orignale innlegget er "jeg er kul!" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vi har en kopi for alltid! \o/ Forøvrig har jeg fått høre skikkelig lame unnskyldninger for akkurat det der. "Vil ikke tråkke på buksen" - Legg den opp. "Jeg sykler" - Ta buksen ut av sokkene når du går av sykkelen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er vel sant at det er mer behagelig, jeg har venner som gjør det utelukkende fordi det er behagelig. Kan godt hende det er behagelig, men av tidligere erfaring er det ikke spesielt behagelig når man legger seg og ser merkene rundt ankelen etter strikkene.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg tenkte på strikk nederst på buksebeina. Googlet det, men fant ikke bilde. gjør ikke noe da alle har sett det. Jeg fant derimot en tråd på forumet. Noen hadde altså laget en tråd om denne nye typen klovsyke.. Edit: Sko uten sokker.. herre.. Er sko uten sokker noe du ikke liker? Seilersko, plims og loafers ser faktisk bedre ut uten sokker. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skjønner ikke helt hvor du har det fra jeg, alt jeg ser i det orignale innlegget er "jeg er kul!" Luring Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Finnes ikke mye jeg hater mer enn "sosialist stilen" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvordan i alle dager er det der "sosialiststil"? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Haha, litt frekk, men jeg lo som faen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Finnes ikke mye jeg hater mer enn "sosialist stilen" helt enig forresten. man ser uflidd ut. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Og hva menes med en sosialiststil? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg tenkte mer kommunist når jeg så bildet jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Haha, en bekjent av meg er sykt sosialist - og han har gaanske lik stil. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Liker "raddis-stil" bedre...men ja, det ser helt jævlig ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå