Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går du rundt med noe slikt? Det ser jo helt for jævlig ut fkm! Du skuffer meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

 

Jeg vet ikke hva du går med, men jeg bruker hvertfall ikke gjennomsiktige sko, så det er ingen som ser hvordan sokker jeg har på meg...

Lenke til kommentar
Det kan forsvares! Jeg har aldri vært borti noen "sko" som er like varme, som er like lette. Men så har jeg heller aldri vært borti noen så stygge sko! Men i kulden så driter jeg langt f i å se bra ut på beina, jeg blir fort syk om jeg ikke er varm på bena.

 

bowrofl.gif Det der kan du aldri trekke tilbake!

 

Men frykt ikke min gode mann, det kan lett kombineres med en frekk skjorte+slips kombinasjon!

 

white-tie-black-shirt.jpg

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Skulle ønske hatt var på moten, er det en ting som faktisk kler meg så er det en god del hatter :p

Menmen, blir nok sett rart på hvis jeg prøver å dra en casual tophat i byen.

 

Og ja, snakker om hatt, så kan vi nevne en av de mindre pene typene som caps. Da spesielt de typene med flat brem og gjerne et klistremerke eierne nekter å ta av.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Skulle ønske hatt var på moten, er det en ting som faktisk kler meg så er det en god del hatter :p

Menmen, blir nok sett rart på hvis jeg prøver å dra en casual tophat i byen.

 

Og ja, snakker om hatt, så kan vi nevne en av de mindre pene typene som caps. Da spesielt de typene med flat brem og gjerne et klistremerke eierne nekter å ta av.

 

Ehem. Liker capser jeg, kan se fett ut. Men er enig med deg angående de klistremerkene. "Yoyo, vi er kule fordi vi lzzm ikke gidder å ta av phete gullmerker". Blir jo som å ikke ta av merkelappene på andre klær. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...