Bebeluv Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg må ta en tur til legen føler jeg, for det virker som jeg er en av de få som fryser i klassen også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hva slags sokker bruker du? Mine ullsokker og chelsea boots i 43 funket ikke når det var 30 minus her. Jeg bruker 41-42, så er nok rom i skoene hvert fall. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Kan være lurt det.. Kanskje du har for lavt stoffskifte (leke sykt pro, men egentlig så googlet jeg det) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Går du rundt med noe slikt? Det ser jo helt for jævlig ut fkm! Du skuffer meg. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Ullsokker > Uggs Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg går alltid med sånne sokker som ser helt vanlige ut jeg, bare litt tykkere og av ull Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Går du rundt med noe slikt? Det ser jo helt for jævlig ut fkm! Du skuffer meg. Jeg vet ikke hva du går med, men jeg bruker hvertfall ikke gjennomsiktige sko, så det er ingen som ser hvordan sokker jeg har på meg... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Ullsokker > Uggs Føler jeg kommer til å bli mobbet her for det resten av min levetid på forumet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Ullsokker > Uggs Føler jeg kommer til å bli mobbet her for det resten av min levetid på forumet Neida, ikke mobbet, men lykke til med å få folk til å ta kritikken din alvorlig fremover. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det kan forsvares! Jeg har aldri vært borti noen "sko" som er like varme, som er like lette. Men så har jeg heller aldri vært borti noen så stygge sko! Men i kulden så driter jeg langt f i å se bra ut på beina, jeg blir fort syk om jeg ikke er varm på bena. Det der kan du aldri trekke tilbake! Men frykt ikke min gode mann, det kan lett kombineres med en frekk skjorte+slips kombinasjon! Endret 10. februar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Haha, ser det for meg Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Rosa Lindeberg-bånd og bling så digger jeg det! Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 For stor bukse og Björn Börg er ikke bra. Ei heller for stor lue som henger som en pose bak hodet, elelr stikker opp som folkene i Ku KLux Klan sine hatteplagg. Lue innendørs er også merkelig. Selv bruker jeg aldri luer, kun hatt. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Da må jeg opplyse deg om at hatt inne er 100 x merkligere Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Skulle ønske hatt var på moten, er det en ting som faktisk kler meg så er det en god del hatter Menmen, blir nok sett rart på hvis jeg prøver å dra en casual tophat i byen. Og ja, snakker om hatt, så kan vi nevne en av de mindre pene typene som caps. Da spesielt de typene med flat brem og gjerne et klistremerke eierne nekter å ta av. Endret 11. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Du misforsto. Ikke inne nei, jeg tar av meg hatten når jeg går inn. Hodeplagg inne er helt på trynet. Luer er stygt. Hatt er det eneste tøffe hodeplagget for noen som helst bruk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Man bruker ikke hodeplagg inne. Punktum. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg er såpass heldig at jeg kler hatter. Pleier å gå med en Panama-hatt til vanlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Skulle ønske hatt var på moten, er det en ting som faktisk kler meg så er det en god del hatter Menmen, blir nok sett rart på hvis jeg prøver å dra en casual tophat i byen. Og ja, snakker om hatt, så kan vi nevne en av de mindre pene typene som caps. Da spesielt de typene med flat brem og gjerne et klistremerke eierne nekter å ta av. Ehem. Liker capser jeg, kan se fett ut. Men er enig med deg angående de klistremerkene. "Yoyo, vi er kule fordi vi lzzm ikke gidder å ta av phete gullmerker". Blir jo som å ikke ta av merkelappene på andre klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå