Skrujernet Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg er drit lei av og se folk gå rundt med ting ala singletten over her, og viser fram brysthårene sine. Endret 4. februar 2010 av atriC Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Guidos vokser brystkassen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har en kompis som går med jeans og svart wifebeater. Det er ingenting galt med stilen, det er håret og holdningen som er problemet der. Lys jeans og hvit skjorte er nærmest uniformen min om sommeren i Texas, alt annet blir for varmt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg kan nevne en ting jeg ikke liker å se. Sprit på plastflasker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har en kompis som går med jeans og svart wifebeater. Det er ingenting galt med stilen, det er håret, holdningen, brunkremen og lipglossen som er problemet der. Lys jeans og hvit skjorte er nærmest uniformen min om sommeren i Texas, alt annet blir for varmt. FTFY! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg kan nevne en ting jeg ikke liker å se. Sprit på plastflasker. Jeg hadde en gang en venn på besøk i Trondheim som dro hjem tidligere enn meg fra byen. Han sa at han skulle legge nøkkelen i vinduskarmen, men det fikk jeg ikke med meg. Da jeg kom meg hjem så jeg at vinduet var åpent, men sjekket ikke om nøkkelen lå i karmen. I stedet åpnet jeg vinduet, forsøkte å klatre inn, falt og landet på madrassen jeg hadde lagt på gulvet som han skulle sove på (han sov selvfølgelig i sengen min). Jeg slo meg ganske hardt og spritflasken slo ganske hardt i gulvet. Heldigvis var det en halvliter med seksti på plastflaske, og den overlevde. Etter det har jeg innsett at jeg ikke kan drikke noe over 20% uten at det er i en uknuselig flaske. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 En side med pjatt om alkohol og drikkevaner er fjernet. Hold dere til emnet, takk. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Gutter med langt hår, trukket bakover med 3,8Kg hårgelé samt. holdt fast av et hårbånd. Singletter, klær som er for dyre for vanlige døde og ellers ett " Pappa har Cash, du er bærsj " smil på kjeften. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Hårbånd? haha så 2002 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Så en ekte wigger i byen da jeg vandret fra skysstasjonen og opp på stadion for å trene idag: - Baggy bukser med mønster på baken(ikke Ed Hardy, faktisk verre!) - En blå og en hvit skjorte der kragen var poppet på begge(den blå var rutete og lå ytterst) - Blått skjerf knytter innenfor skjortene - Svart 59fifty caps - Svart blazer Måtte du dø en lang og smertefull død! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Det dummeste jeg ser må være folk emd større T-skjorte enn genser. Det ser så dumt ut med en T-skjorte hengende som et skjørt under genseren. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Jeg liker ikke å se folk som går med sorte/hvite/stripede klær hele tiden. Sånn type emo og goth. Ikke ofte en ser skikkelige gothere i striper akkurat. Tviler på at de liker sammenligningen og =P Endret 9. februar 2010 av Northern Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Du vet, sånne emo/goth/scene/hipster/preppy-folk - faen de er kjipe. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Fjern goth, så skjønner jeg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Var en på skolen i går som hadde på seg hvite sneakers, denne: og denne: La bildene i spoiler da de både er store og skadelige for øynene. Må avslutte med denne: Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Awesome.. Endret 9. februar 2010 av Scarn Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Ultimate douche. De svarte flekkene i ansiktet er mitt forsøk på sensur. Ville ikke sensurere hele ansiktet, må få med selvbruninga og sleiken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Slike sko kan ikke forsvares. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Hvor praktisk er det med slikt gulv på badet? For ja, det var det eneste jeg ønsker å kommentere her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå