Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Dresskoden var pent, gjerne dress og kjole, på russedåpen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 huff..... så en på sandvika storsenter i blå sånn dress som er sammen....grøss Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Dresskoden var pent, gjerne dress og kjole, på russedåpen. Herregud! Greit, skal ikke dra inn det med respekt i diskusjonen igjen. Men han kunne tenkt seg om to ganger før han tok på det antrekket! Det verste er at han faktisk tenkte som om, før han tok på det antrekket. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 huff..... så en på sandvika storsenter i blå sånn dress som er sammen....grøss Onepiece? Har observert to slike på skolen i år, så det er ikke så helt ille her enda! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har fortsatt ikke sett en eneste person gå med Onepiece, med unntak av bilder! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har fortsatt ikke sett en eneste person gå med Onepiece, med unntak av bilder! Lucky you... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har fortsatt ikke sett en eneste person gå med Onepiece, med unntak av bilder! Lucky you... Idd. har sett MANGE! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Har sett et par her i Oslo. Så en jente med stor åpen boblejakke, rosa onepiece og uggs på t banen. Flesteparten satt bare å stirret på henne hele turen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Tror jeg fortsatt har den verste opplevelsen: OnePiece, duffelcoat og timberlands... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Ble ikke øynene dine svidd av? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Det var faktisk så stygt at det ble latterlig... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Joda, onepiece er djevelen selv, så ei jente på VKT (bussterminalen/emochillout) + gikk rundt i det inne på kjøpesenteret. Værste var at hvis hun kunne kledd seg så kunne hun vært hot Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Joda, onepiece er djevelen selv, så ei jente på VKT (bussterminalen/emochillout) + gikk rundt i det inne på kjøpesenteret. Haha, det kan en trygt si det er. Utenfor VKT ser man mye stygt hva klær angår. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Joda, onepiece er djevelen selv, så ei jente på VKT (bussterminalen/emochillout) + gikk rundt i det inne på kjøpesenteret. Haha, det kan en trygt si det er. Utenfor VKT ser man mye stygt hva klær angår. Utrolig hva du ser i Tønsberg om dagen så en gutt med onepiece :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 En av guttene med onepiece går i klassen min. Men ja, er mye rart man ser i den byen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Tror OnePiece er unisex. Det betyr at de ser equally jævlig ut på begge kjønn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Forsåvidt sant det. OnePiece ser latterlig ut samme hvem som går med det. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Sånn sett er det "nosex" T-t-t-tog du 'an? Næhæh! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, jeg tok den. Lenke til kommentar
Kaoshao Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg liker ikke å se folk som går med sorte/hvite/stripede klær hele tiden. Sånn type emo og goth. Vet at emo ikke er en klesstil (ehhe), men da vet folk hvertfall hva jeg mener. Ellers er sosse-sleik stilen litt ekkel. Når det gjelder hud og sånn (hva jeg ikke liker å se) så er det jenter med MANGE (da mener jeg sykt mange) kviser som ikke dekker over dem. Det er heslig å se. Ille med gutter også, men jenter har faktisk hørt om foundation/pudder, eller? Hihi.. bare min mening da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå